چند هنرمند در بستر بیماری

گروه رسانه: نیکو خردمند، شاپور قریب، جمشید لایق و عباس شباویز از هنرمندان پیشکسوتی هستند که این روزها در بستر بیماری به سر می‌برند. نیکو خردمند، بازیگر سینمای ایران همچنان در یک کلینیک پزشکی بستری است. به گزارش ایسنا، او چندی پیش دچار سکته مغزی شده و دکتر معالجش هنوز اجازه مرخصی نداده، اما به گفته آهو خردمند، خواهر او حالش رو به بهبود است. شاپور قریب، کارگردان پیشکسوت سینمای ایران هم که در پرونده کاری‌اش ساخت اثر ماندگار «هفت تیرهای چوبی» مشاهده می‌شود چندی پیش، دچار سکته مغزی شده و این روزها در خانه‌اش بستری است و بنا به گفته همسرش حال مساعدی ندارد.
کد خبر: ۲۹۲۸۶۷

جمشید لایق، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون که از دوشنبه 27 مهر در بخش سی.سی.یو بیمارستان قلب تهران بستری است، همچنان در این بخش به‌ سر می‌برد و بنا به گفته همسرش، در حال حاضر شرایط بهتری نسبت به هفته گذشته دارد؛ اما همچنان در بخش‌ سی.‌سی. ‌یو بستری است.

عباس شباویز تهیهکننده قدیمی سینما هم که بسیاری از کارگردانان مطرح سینمای ایران کارشان را با او آغاز کرده‌اند، این روزها به دلیل مشکلات قلبی و لخته شدن خون در پایش و بیماری سرطانی که از گذشته دارد در بیمارستان «مهراد» بستری شده و در حالت نیمه هوشیاری به سر می‌برد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها