چهار گوشه ورزش

ناکامی نوشاد عالمیان

جام‌جم: نوشاد عالمیان که در یک قدمی راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات پینگ پنگ پروتورهای جوانان جهان در ژاپن قرار داشت، با قبول شکست مقابل رقیب همیشگی خود، «عمر عصار» از مصر، شانس کسب مدال را از دست داد.
کد خبر: ۲۸۹۶۹۱

معرفی 8 وزنه‌بردار برای مسابقات جهانی

جام‌جم: در شرایطی که فدراسیون جهانی وزنه‌برداری 3 آبان را آخرین مهلت ارسال اسامی تیم‌های متقاضی حضور در مسابقات جهانی کره اعلام کرده است، فدراسیون وزنه‌برداری ایران نام بهروزی، تقیان، رستمی، مرادی، ابراهیمی، تیموری، علی حسینی و سلیمی را برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام کرد. از میان این نفرات ترکیب اصلی از سوی رضازاده، سرمربی تیم معرفی خواهد شد.

محرومیت 63 ماهه 3 ورزشکار دوپینگی

مهر: شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو)، محمد پراش دوچرخه‌سوار دوپینگی را به مدت 15 ماه و احسان طهماسبی و وحید عبدی از رشته‌های دوومیدانی و پاورلیفتینگ جانبازان و معلولان را مدت 2 سال از شرکت در هر گونه مسابقه داخلی و خارجی محروم کرد.

نقره آسیا برای ویدا حلیمیان

جام‌جم: ویدا حلیمیان در دیدار فینال بخش انفرادی پیکارهای جایزه بزرگ تیروکمان آسیا در بنگلادش، مقابل حریف میانماری مغلوب شد و از کسب نشان طلا بازماند. او تنها مدال تیم 4 نفره تیروکمان ایران به این مسابقات را کسب کرد.

پرواز بوکسورها به اردوی مشترک اکراین

جام‌جم: فرج‌زاده، مهدی‌پور، گل‌آرا، کرمی، ستارپور، کارکردی، مظاهری، مرادخانی، دلاوری و حسینی‌فر بوکسورهای ملی پوش ایران روز دوشنبه 4 آبان عازم «ماریوپول» اکراین می‌شوند تا در اردوی مشترک 10 روزه با حضور بوکسورهای این کشور شرکت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها