گروه رسانه: 6 فیلم سینمایی و تلویزیونی فردا از شبکه‌های مختلف تلویزیون به نمایش درمی‌آید. اولین فیلم را صبح فردا ساعت 50/9 می‌توانید از شبکه 3 سیما تماشا کنید. این فیلم «گام‌های معلق» نام دارد که پنجشنبه هفته گذشته برای اولین بار از شبکه 3 پخش شد. پژمان بازغی، خاطره اسدی و سودابه بیضایی در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم داستان لیلا یک دختر شهرستانی است که برای شرکت در کلاس‌های کنکور در تهران به خانه خواهرش سایه می‌آید. سایه به دلیل درگیری‌های زیاد کاری‌اش فرصتی برای رسیدگی به امور لیلا را ندارد تا این که لیلا با جوانی به نام شاهرخ آشنا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۹۰۷۲

دومین فیلم ساعت 30/13 از شبکه تهران به نمایش درمی‌آید. این فیلم «آنتونی چپی» نام دارد و ژاویر بوویس آن را در سال 2005 برای سینمای فرانسه کارگردانی کرده است. ناتالی بای، چلیل لسپرت و رشدی زم در آن بازی می‌کنند. داستان «آنتونی چپی» درباره مردی به نام «آنتوان دوروئه» است که وارد آموزشگاه افسری شده و پس از گذراندن یک دوره فشرده به عنوان ستوان واحد قضایی پلیس وارد حوزه فعالیتی پاریس می‌شود، بنابر این مجبور می‌شود از همسرش که در شهر دیگری مشغول به کار است دور بماند، این موضوع باعث رنجش خاطر همسرش می‌شود و ذهن آنتوان را نیز آشفته می‌کند.

شبکه یک سیما ساعت 16 فیلم تلویزیونی «وزن خشک» ساخته مانلی شجاعی‌فرد را پخش می‌کند. در این فیلم هرمز هدایت، کیکاووس یاکیده، فریبا خادمی، بهاره کاتوزی و آزیتا حاجیان بازی می‌کنند. داستان این فیلم درباره «بهاره» است که کلیه‌هایش را براثر یک بیماری از دست می‌دهد، این اتفاق چند سال پیش باعث مرگ مادرش شده است، پدر بهاره درصدد پیدا کردن یک کلیه از نوع خونیO منفی است...

چهارمین فیلم روز جمعه را شبکه 2 ساعت 19 به نمایش می‌گذارد. این فیلم «پدر» نام دارد و موریس بارتلمی آن را ساخته است. پدر، داستان یک پسربچه بیمار با پدرش است که طی 2‌روز در مسیر بیمارستان به خانه اتفاق می‌افتد.شبکه 4 سیما هم ساعت 45/20 در قالب برنامه سینما 4 «پدر پر افتخار من»‌ محصول سال 1990 فرانسه را نمایش می‌دهد. داستان این فیلم هم درباره مارسل است که با پدر و مادر خود در روستا زندگی می‌کند، پدرش معلم است و این می‌تواند یکی از دلایلی باشد که مارسل زودتر از سن مدرسه، خواندن و نوشتن را یاد بگیرد.شبکه 3 سیما هم ششمین فیلم روز جمعه تلویزیون را ساعت 23 پخش می‌کند. این فیلم فرانسوی «تکتاز» نام دارد و محصول سال 1983 است. در خلاصه این فیلم چنین آمده است؛ کمیسر جردن به دنبال دستگیری ماکاچی، رئیس باند واردکننده موادمخدر در شهر مارسی است، اما با پیدا شدن یک جسد در آپارتمان جردن، مسائل شکل دیگر به خود می‌گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها