در فصل اول این سریال 10 بازیگر اصلی، حضور دارند. فصل دوم 9 بازیگر اصلی دارد که 3 نفر آنها در طول داستان از ماجرا حذف می‌شوند. در فصل سوم 3 شخصیت جدید وارد می شوند.
کد خبر: ۲۸۸۶۹۶

ونت ورث میلر انگلیسی که در نقش مایکل اسکوفیلد بازی کرده، 37 ساله است. او همان قهرمان قصه و یکی از آخرین چهره هایی است که به وسیله تیم تولید انتخاب شد. او واقعا همه کاره ماجراست.

دومنیک پورسل همان «لینکلن» بی‌گناه است. اما برادرش همه تلاشش را می‌کند تا او مثل «آبراهام لینکلن»، رئیس‌جمهور محبوب آمریکا بی‌گناه ترور نشود.

«سارا وین کالیز» در نقش سارا، دکتر زندان و دختر فرماندار ظاهر شده است. او که اول کاری ندارد جز مداوای مداوم مایکل که همیشه یک بلایی سرش می‌آید، بعدا به او کمک می‌کند تا فرار کند.

رابین تانی در نقش ورونیکا بازی کرده است. همان وکیل جوانی که ناباورانه وارد ماجرا می‌شود و بعد بتدریج باور می‌کند که هیچ چیز به همان روشنی که ابتدا فکر می‌کرد، نیست. او به طریق قانونی سیاستمداران پشت پرده را دنبال می‌کند، اما انگار در عرصه‌ قانون، قانون‌شکنان قوی‌ترند.

آموری نولاسکو، در نقش فرناندو هم سلولی مایکل بازی کرده است. او که اول با مایکل موافق نبود، بعد با او همراه می‌شود.

«رابرت نپر» در نقش «تی بگ» آدم شر داستان ظاهر شده است؛ کسی که می‌خواهد سر به تنش نباشد. اما هوشیاری فیلمنامه بعدا جای او را عوض می‌کند.

«وید ویلیامز» همان ژاور ماجراست. «برد بلیک»‌ افسر زندان است. دقیقا نقطه مقابل مایکل در زندان. او هم بسیار خشن، بی‌رحم و باهوش است. او سرپرست محافظان است و آنقدر منفی است که خود «ویلیامز» می‌ترسید در این نقش بازی کند.

«ویلیام فیچنر» در نقش الکساندر ماهون، مامور اف.بی.آی است که در فصل دوم وارد قصه می‌شود تا فراری‌ها را دستگیر کند. بنابراین او ژاور قصه است، اما ژاور سرانجام می‌فهمد که موضوع چه بوده و در فصل سوم او را در کنار مایکل در زندان می بینیم.

«فرار از زندان» به وسیله کمپانی ادلستاین پراوز با همکاری اوریجینال تی.وی و تلویزیون فاکس قرن بیستم تهیه شده است. «شیورینگ» نویسنده اصلی و سرپرست نویسندگان بود و موسیقی متن که چندین بار نامزد دریافت جوایزی چون «امی» شد، ساخته «رامین جوادی» است.

این سریال در 4 سال گذشته به فهرست جوایز متعدد و معتبری راه یافت و توانست جایزه بهترین سریال به انتخاب مردم را به دست بیاورد.

فصل اول این سریال در یک زندان که دیگر از آن استفاده نمی‌شود، فیلمبرداری شد. این زندان در شیکاگو واقع است و یکی از قاتلان زنجیر‌ه‌ای مشهور آمریکا به نام «جان وینگیسی» در آنجا زندانی بود. بخش‌های دیگر سریال هم در تورنتو، هالیوود، فلوریدا، کالیفرنیا و تگزاس فیلمبرداری شد. برای ساخت هر قسمت به صورت میانگین 2 میلیون دلار هزینه شد. فراموش نکنید که این سریال با کسب 1/9 امتیاز از تماشاگران سریال های تلویزیونی در سایت آی.ام.دی.بی، یکی از بالاترین امتیازها را به دست آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها