ستون این هفته را با مطلبی از خانم «رعنا رستگاری» با عنوان «کدامین رنگین‌کمان» آغاز می‌کنیم؛‌ «سال‌های سال است که شبکه تهران برنامه زنده‌ای را پخش می‌کند که با رویکرد کودکان توانسته برنامه‌سازی کند، اما آیا صرف برنامه‌سازی کفایت می‌کند؟ «خاله نرگس و نیما و پنگول» نام‌های آشنای چند ساله هستند که کلام تکراری، حرف‌های کاملا خنثی و برخوردهای تصنعی دارند. بخصوص آن که این مجریان در مواجهه با بچه‌های خاص در برنامه آنقدر خنده‌های مصنوعی می‌کنند که مصنوعی بودن چنین رفتاری برای بسیاری از بچه‌ها مشخص است. می‌شود پس از سال‌ها دست‌کم در نحوه اجرا و برنامه‌ریزی محتوایی با توجه به تغییر نگاه کودکان در این مقاطع زمانی، برنامه را از نظر کیفی ارتقا داد.»
کد خبر: ۲۸۸۰۰۱

خانم «سودابه محسن‌زاده» از تاکستان با ارسال مطلبی ضمن تشکر از تولیدکنندگان سریال دلنوازان نوشته‌اند: «دلنوازان با هر نوع داستان و ویژگی یک قوت خاص دارد و آن پخش هر شب آن است که توانسته خیلی‌ها را به خود جذب کند، چنین آثاری که به صورت زنجیره‌ای پخش می‌شود سبب می‌شود بینندگان به دقت آن را تعقیب کنند.»

«از شوک تا آژیر» عنوان مطلبی از آقای غلامعلی هویزی از تهران است او ضمن انتقاد از پخش برخی از صحنه‌ها در برنامه‌های تلویزیونی نوشته‌اند: «ساعت 30/22 که مردم نیاز به آرامش دارند و می‌خواهند خستگی روزانه خود را با دیدن برنامه‌های جذاب رفع کنند به ناگهان صحنه‌‌های تکان‌دهنده و دلخراشی پخش می‌شود که افکار را به هم می‌ریزد و مردم را از آسایش شبانه دور می‌کند. اطلاع‌رسانی در خصوص وقایع و جرایم و حوادث کار خوبی است، اما زمان و نحوه پرداختن به‌ آن و بخصوص شناختن مخاطب در حوزه رسانه ملی بسیار مهم است.»

خانم نغمه آشتیانی از تفرش با ارسال نامه‌ای ضمن تشکر از برنامه‌سازان مجموعه تلویزیونی «شمس‌‌العماره» نوشه‌اند: «شمس‌العماره نه‌تنها یک سریال جذاب و کمیک است، بلکه لحظه‌های خوب و خوش را در دل شب برای بینندگان فراهم کرده این سریال به راحتی توانسته با بینندگان ارتباط برقرار کند. گرچه حضور بازیگران مطرح در این سریال بی‌تاثیر نبوده.»

آقای امیر کاوه عابدی از زاهدان با ارسال نامه‌ای ضمن تقدیر از شبکه سوم سیما به خاطر پخش برنامه 90 نوشته‌اند: «انصافا نبود برنامه 90 در ابتدای لیگ، جذابیت لیگ را تحت‌ شعاع قرار داده بود، اما باز با آمدن فردوسی‌پور و تصویر جادویی او از فوتبال، رنگ و لعاب خاصی به لیگ آمد.»

خانم هدی رشیدی از رامسر در نامه‌ای ضمن تشکر از برنامه‌های رادیوجوان نوشته‌اند: «جوان و جوانی گرچه دوران خاصی است، اما ذکر آن و بیان آن از طریق رادیو بسیار شیرین است، بخصوص برای جوانان ایرانی که بسیار خلاق‌اند.» دوستان و خوانندگان قاب کوچک، ستون بازتاب در طول هفته، آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما درباره برنامه‌های رادیو و تلویزیون، فیلم‌های سینمایی درحال اکران و خود ویژه‌نامه قاب کوچک است. می‌توانید مطالب خود را به صندوق پستی 4633 19395 و پست الکترونیکی ghabekoochak@jamejamonline.ir ارسال کنید. تا هفته آینده و سلامی دیگر خدانگهدار!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها