فارس: سیدعلیرضا سجاد‌پور از انتخاب قطعی سیداحمد میرعلایی به عنوان مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی خبر داد.مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی و دبیر هیات اسلامی هنرمندان افزود: پس از بررسی گزینه‌های مختلف سیداحمد میرعلایی رسما از سوی معاونت سینمایی به عنوان مدیرعامل بنیاد سینمایی فاربی انتخاب و حکم وی نیز زده شده است و حتی از سوی هیات امنا نیز تایید شده و ظرف روزهای آینده رسما اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۸۳۵

«گفتگو با انقلاب» در شبکه یک

مهر: مجموعه مستند «گفتگو با انقلاب» به تهیه‌کنندگی سعید رشتیان برای پخش در دهه فجر از شبکه یک تهیه می‌شود.رشتیان گفت: پارسال مستند تصویرسازان انقلاب را برای شبکه یک کار کردیم و به فیلمسازانی پرداختیم که در دوران انقلاب فیلم ساختند. گفتگو با انقلاب هم با توجه به تجربیات این مستند ساخته می‌شود. در واقع از مستند تصویرسازان انقلاب الگو گرفتیم و تعاملی روی آثار فرهنگی، هنری و اجتماعی در زمینه انقلاب خواهیم داشت.وی ادامه داد:‌ این مجموعه در 12 قسمت 10 دقیقه‌ای تهیه می‌شود و مستندسازان مختلف کارگردانی آن را به عهده دارند.

معرفی فیلم‌های «جشنواره فیلم رضوی»

جام‌جم: اسامی فیلم‌های سینمایی پنجمین «جشنواره فیلم رضوی» اعلام شد.آخرین ملکه زمین (محمدرضا عرب)‌، آفتاب بر همه یکسان می‌تابد (عباس رافعی)‌، بازگشت (شاهرخ دولکو)‌، بیا از گذشته حرف بزنیم (حمید نعمت‌الله)‌، پرچم‌های قلعه کاوه (محمد نوری‌زاد)‌، روز هشتم (مهدی کرم‌پور)‌ شب (رسول صدرعاملی)‌، گنج روان (امین اصلانی)‌ و هر شب تنهایی (رسول صدرعاملی)‌ فیلم‌هایی هستند که در بخش مسابقه این جشنواره پذیرفته شده‌اند.پنجمین جشنواره فیلم رضوی، طی روزهای30 مهر تا 3 آبان در سینما فلسطین شهر تهران برگزار خواهد شد.

برگزیدگان «رویش» در بلغارستان

جام‌‌جم: فیلم‌های منتخب دوره‌های پیشین جشنواره رویش در سومین جشنواره فیلمینی بلغارستان به نمایش درمی‌آیند.به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره «رویش»، فیلم‌های کوتاه «مدار صفر درجه» ساخته محمود رحمانی، «مهمانی» ساخته رقیه توکلی، «خانه فاطمه کجاست» ساخته فریدون نجفی، «آوازهای روزگار من» ساخته قاسم اسماعیلی دهکردی، «واران» ساخته احمد صراف یزدی و «بابا آب داد» ساخته مهدی جعفری در بخش مروری بر فیلم‌های کوتاه ایران در این جشنواره به نمایش در خواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها