گروه رسانه: فیلم‌های قهرمان، روز طولانی، آرزوی مرگ، جنگل موگاری، علت مرگ و فریاد در دوردست قرار است فردا از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود. شبکه یک سیما فیلم «قهرمان» به کارگردانی یوسف سیدمهدوی را فردا ساعت 50/15 پخش خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۶۰۵۱

«قهرمان» داستان مردی را روایت می‌کند که به اتهام سرقت، در زندان است؛ او در فرصتی از دست ماموران می‌گریزد. پلیس احتمال می‌دهد مرد سارق سراغ همسر و فرزندانش برود. سارق فراری که در غیاب همسرش، به طور پنهانی وارد خانه شده است، با فرزندی روبه‌رو می‌شود که پدر سارق را نمی‌شناسد. فرزند او در قصه‌ای که مادرش برایش گفته، پدر خود را قهرمانی می‌داند که در جنگ با سارقان کشته شده است.عسل بدیعی، امیر دلاوری و هومن کیایی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شبکه 2 سیما هم فیلم تلویزیونی «روز طولانی» را ساعت 19 پخش خواهد کرد.در این فیلم، یک روز از زندگی یک پلیس به تصویر کشیده شده است. رسول نجفیان، عبدالرضا زهره کرمانی و آشا محرابی در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه 3 سیما هم ساعت 50/9 فیلم سینمایی «آرزوی مرگ» را پخش می‌کند.در خلاصه این فیلم آمده است: همسر یک مهندس نیویورکی به دست سارقان کشته می‌شود و دخترش نیز راهی بیمارستان می‌شود. او به پلیس شکایت می‌کند، ولی به دلیل ناتوانی و ضعف پلیس نیویورک پرونده به سرانجام نمی‌رسد.چارلز برانسون، ویلیام ردفیلد و استیون کیتس در این فیلم به کارگردانی مایکل وینر بازی کرده‌اند.

این شبکه همچنین فیلم سینمایی «علت مرگ» را فردا شب ساعت 15/23 پخش خواهد کرد.فیلم یک داستان پلیسی را بازگو می‌کند. لوک کارتر، پسرعموی شهردار بالتیمور به قتل می‌رسد و مسوول پرونده تیلور لوئیس برخلاف نظر همکارانش معتقد است، همسر لوک یعنی آنجلا در قتل او نقشی نداشته و در پیگیری‌های فراوان با اثبات بی‌گناهی زن، پرده از فساد دادستان کل، شهردار و برخی از مسوولان شهر برمی‌دارد.

شبکه 4 سیما هم فیلم سینمایی «جنگل موگاری» را به کارگردانی نائومی کوازه فردا ساعت 45/20 در قالب برنامه «سینما 4» به آنتن پخش خواهد سپرد.داستان فیلم درباره دختری است به نام ماچیکو که در یک آسایشگاه سالمندان در کوهپایه‌های خوش‌آب و هوای ژاپن کار می‌کند و از پیرمردها و پیرزن‌ها نگهداری می‌کند.

کاناکو ماسودا و ماکیکو اونو در فیلم سینمایی جنگل موگاری، محصول سال 2007 کشورهای ژاپن و فرانسه به ایفای نقش پرداختند.

شبکه تهران هم عصر روز جمعه (فردا) ساعت 30/13 فیلم سینمایی «فریاد در دوردست» را به کارگردانی اوبول پخش می‌کند.

فیلم یک داستان تخیلی را روایت می‌کند. در ابتدای فیلم شاهد صحنه درگیری عده‌ای نظامی آمریکایی در یک جزیره با موجودی غیرقابل کنترل هستیم. تمام نظامیان در این ماموریت به طرز فجیعی کشته می‌شوند و مشخص می‌شود که در یک پایگاه نظامی که در جزیره ساخته شده آزمایش‌های ژنتیکی و اصلاح ژن‌های انسانی که از سوی دکتر کریگر صورت گرفته منجر به پدید آمدن موجوداتی با قدرتی مهیب شده، انسان‌هایی که با قرار دادن یک قطعه کوچک در سیستم عصبی و اصلاح ژن‌هایشان، تبدیل به سلاح‌های بی‌مغز و شعور شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها