یک عضو جدا شده از گروهک منافقین با اشاره به دستور سران منافقین برای فریب مردم و درآمدزایی برای فرقه منافقین گفت: سران سازمان (منافقین) افراد را مجبور می‌کردند تا به عنوان جمع‌آوری اعانه برای کودکان بی‌سرپرست در ایران، از مردم اروپا و آمریکا گدایی کنیم. به گزارش فارس، آرش صامتی‌پور یکی از اعضای جداشده از فرقه منافقین اظهار کرد: مسوولان سازمان به من گفتند باید از لس‌آنجلس به اردوگاه اشرف بروم و برای این که پول بلیت هواپیمای خود را به دست آورم، از من خواستند در فرودگاه لس‌آنجلس از مردم اعانه جمع‌آوری کنم و با آن بلیت هواپیما تهیه کنم. وی گفت: اعضای این سازمان با نشان دادن تصاویر کسانی که ادعا می‌کردند قربانیان فقر و شکنجه در ایران هستند، می‌کوشیدند احساسات رهگذران را تحریک کنند.
کد خبر: ۲۸۶۰۲۵

100 شرکت ناقض تحریم ایران در لیست سیاه آمریکا قرار گرفتند

معاون وزیر دارایی آمریکا از قرار گرفتن اسامی 100 شرکت و اشخاص حقیقی که از تحریم ایران تبعیت نکرده‌اند، در لیست سیاه آمریکا خبر داد. به گزارش بلومبرگ، معاون وزیر دارایی آمریکا مدعی شد بیشتر بانک‌های جهان و بسیاری از شرکت‌های خارجی در نتیجه فشارهای آمریکا برای اعمال تحریم‌های تجاری بر ضد ایران، ارتباط و همکاری خود با این کشور را قطع کرده‌اند.

همسویی العربیه با صهیونیست‌ها

اخیرا شبکه تلویزیونی العربیه در خبری مجعول و به نقل از سخنگوی وزارت دادگستری و پلیس سوئیس، مدعی پرداخت رشوه از سوی جمهوری اسلامی ایران به کارلوس منم، رئیس‌جمهور سابق آرژانتین در قضیه انفجار مقر یهودیان آرژانتین «آمیا» شد. به گزارش ایسنا، این در حالی است که منابع خبری از این خبر ابراز شگفتی کرده‌اند؛ چرا که چنین خبری که العربیه آن را منتشر کرده است، در هیچ یک از منابع خبری و رسمی سوئیس و حتی آرژانتین منعکس نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها