جام‌جم: با تغییر برنامه بازی‌های فوتسال جام کنفدراسیون‌ها، شاگردان حسین شمس اولین بازی خود را ساعت 18 امروز برابر گواتمالا برگزار می‌کنند. بازی بعدی تیم ایران فردا مقابل اروگوئه برگزار می‌شود. جزایر سلیمان و لیبی، دیگر حریفان ایران در این رقابت‌ها هستند. این مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود .
کد خبر: ۲۸۵۷۹۹

تایید 3 اخطاره بودن بازیکن پاس

جام‌جم: با اعتراض باشگاه شاهین بوشهر و بررسی کمیته انضباطی، بازیکن پاس همدان 3 اخطاره تشخیص داده شد.

با تایید داوران، روزبه شاه علی دوست در هفته‌های پنجم، ششم و هشتم اخطار گرفته است، اما شماره او در یکی از 3 گزارش داوری، به اشتباه ثبت شده بود. گفتنی است؛ در خبر سایت فدراسیون فوتبال به این نکته که تکلیف بازی شاهین و پاس که شاه‌علی‌دوست به صورت غیرقانونی در آن بازی کرده، چه می‌شود، اشاره‌ای نشده است.

احمدزاده روی نیمکت ملوان

جام‌جم: به گفته مدیرعامل باشگاه ملوان، این تیم امروز با هدایت محمد احمدزاده، مقابل استیل‌آذین ظاهر خواهد شد.

پورنعمت درباره آخرین وضعیت ملوان به ایسنا، گفت: بحث استعفای احمدزاده فقط در حد شنیده‌ها و مصاحبه‌های رسانه‌ای بود. از طرفی، ما دنبال ثبات هستیم نه بحران. از این رو، حتی اگر هم احمدزاده کتبا استعفا می‌کرد، آن را نمی‌پذیرفتیم.

جدایی مهدوی‌کیا تکذیب شد

فوتبال ایران: سفر مهدی مهدوی‌کیا به ایران، در حالی که او روزهای بدی را در اینتراخت فرانکفورت پشت‌سر می‌گذارد، شایعات مختلفی را در خصوص جدایی‌اش از این تیم به وجود آورد که البته مدیر برنامه‌های کیا چنین خبرهایی را تکذیب ‌کرد. محمودرضا فاضلی گفت: جدایی مهدوی‌کیا از اینتراخت شایعه است، چراکه او روز دوشنبه به آلمان بازگشت و همچنان به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد.

خانی محروم شد

جام‌جم: دیدار 2 تیم پیکان قزوین و ابومسلم خراسان در حالی 28 شهریور برگزار شد که از سوی سعید خانی، بازیکن ابومسلم برخورد زننده و غیر ورزشی صورت گرفت. بر همین اساس، وی به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.‌

یوسفی حق بازی ندارد

جام‌جم: محسن یوسفی که پیش از بازی با پرسپولیس، از سوی کمیته انضباطی مجوز بازی در استقلال را دریافت کرده بود، به دلیل اعتراض صبای قم مبنی بر این‌که او در ابتدای فصل جاری، 2 بازی برای صبا انجام داده است، فعلا نمی تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود. وی در حال حاضر، مجوز حضور در تمرینات استقلال را دارد و برای بازی در این تیم، باید منتظر رای دوباره کمیته انضباطی باشد.

اردیبهشت، پایان پروژه نقش جهان

امیررضا واعظی‌آشتیانی، قائم مقام سازمان تربیت بدنی پس از نشست با مدیران عامل شرکت‌های فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان گفت: مهلت پرداخت مطالبات این دو شرکت از پروژه ورزشگاه نیمه تمام نقش جهان اصفهان که مبلغی در حدود4 میلیارد تومان است، یکسال دیگر تمدید شد. واعظی که برای برگزاری جلسه بررسی مشکلات این پروژه به اصفهان رفته بود، در ادامه افزود: پیمانکار ورزشگاه نیمه تمام نقش جهان اصفهان براساس برنامه زمان‌بندی جدید باید این پروژه را پایان اردیبهشت سال آتی تحویل سازمان تربیت بدنی و مردم اصفهان دهد.

باقری، نماینده تام‌الاختیار کاشانی

جام‌جم: حبیب کاشانی که دوشنبه شب به اردوی پرسپولیس رفته بود، کریم باقری را نماینده تام‌الاختیار خود در میان بازیکنان معرفی کرد و از آنها خواست اگر به هر دلیلی نتوانستند مشکلات و خواسته‌های خود را با مدیریت باشگاه در میان بگذارند، مشکلات را به کاپیتان باقری انتقال دهند تا برای رسیدگی به او منتقل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها