اسکندری از اندیشه: دوباره شرکت‌های هرمی با نام و عناوین مختلف شروع به فعالیت کرده‌اند، از قوه‌قضاییه درخواست برخورد با این‌گونه شرکت‌ها را دارم.
کد خبر: ۲۸۵۷۲۳

بهاروند از اهواز: 4 سال است برای ساخت ساختمانی در شهرک کیانشهر وجه واریز کرده‌ام؛ ولی با این که 4 سال از پرداخت قسط آن می‌گذرد؛ منازل ما آماده تحویل نشده است.

یک شهروند از تهران: 2 بار در خیابان لاله‌زار جریمه شده‌ام و دلیل آن این است که در این خیابان محل پارک موتورسیکلت‌ها تعطیل شده است. از راهنمایی و رانندگی درخواست دارم با دایر کردن این محل، موتورسواران را از سرگردانی نجات دهند.

ترکی از شهرکرد: خیابان عمان واقع در دروازه شهرکرد از سگ‌های ولگرد اشباع شده است. از شهرداری درخواست رسیدگی دارم.

علی شرحانی از اهواز: بنیاد شهید منطقه یک شهرستان اهواز حقوق کارورزی‌ام را بدون هیچ دلیلی قطع کرده و پاسخ شفافی در این باره به من نمی‌دهد.

یک معلم از لرستان: 2 سال است رای من از دیوان عدالت اداری برای اداره آموزش و پرورش صادر شده؛ ولی تاکنون به‌مرحله اجرا درنیامده است.

سیدمحسن جمالی از تهران: اخیرا تاکسی‌داران ایستگاه ترمینال جنوب نرخ کرایه تاکسی‌ها را از شیشه خودروی خود پاک کرده‌اند و سلیقه‌ای عمل می‌کنند.

حمید زنگانه از لاهیجان: روستای علی سرود در این شهرستان به دلیل قطع درختان و کندن درختچه‌های چای و عملیات ساختمان‌سازی در فصل بارندگی در معرض خطر رانش قرار دارد. از اداره محیط‌زیست این شهرستان درخواست رسیدگی دارم.

امامی از تهران: من و همسرم از مددجویان سازمان بهزیستی هستیم و از سال 85 نیز فرمی برای سهام عدالت پر‌کرده‌ایم؛ ولی تاکنون خبری از سهام نشده است.

نوبخت از تهران: چند روز پیش برای پرداخت قسط به بانک مسکن شعبه مرکزی شهرک اندیشه مراجعه کردم و پس از کلی معطلی، یکی از متصدیان بانک، با این که دفترچه قسط به نامم نبود، مبلغ را از من اخذ کردند؛ ولی هنگامی که از آنها درخواست کردم، بقیه بدهی‌ام را اعلام کنند. آنها پاسخ دادند برای این کار احتیاج به قولنامه یا وکالت‌نامه است. هرچه به آنها گفتم محل سکونتم تهران است و باید مسیری طولانی را به این خاطر طی کنم، کسی به حرفم گوش نداد. حال سوالم این است چرا متصدی بانک هنگام دریافت قسط 2 میلیون تومانی دفترچه از من، این خرده را نگرفت که صاحب دفترچه نیستم و بدون هیچ دردسری، وجه را از من دریافت کرد؟

در پی درج پیام مورخ 4 مهرماه با عنوان شکل جدید کلاهبرداری، روابط عمومی شرکت سهامی بیمه البرز با ارسال دورنگاری اعلام کرده است: قرارداد تکمیلی کارکنان فرودگاه به درخواست بیمه‌گذار از تاریخ 1/4/88 فسخ شده و این شرکت هیچ‌گونه تعهدی برای جبران خسارت درمانی کارکنان آن سازمان از تاریخ مذکور ندارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها