آرژانتین در خطر حذف شدن

حمایت بازیکنان از مارادونا

دو بازیکن کارکشته تیم ملی فوتبال آرژانتین در جام جهانی پیش از دیدار سرنوشت ساز روز شنبه تیم خود در برابر پرو در مرحله مقدماتی جام جهانی از " دیه گو مارادونا " سرمربی مغضوب شده این تیم حمایت کردند .
کد خبر: ۲۸۵۵۲۸
 به گزارش ایرنا، خاویر ماسکرانو هافبک لیورپول پس از یک جلسه تمرین در روز چهارشنبه در مقر اتحادیه فوتبال آرژانتین گفت :" مارادونا از حمایت همه ما برخوردار است ."

اظهارات وی یک روز پس از آن ایراد شد که مارادونا یکی از بزرگترین بازیکنان تایید شده تاریخ فوتبال جهان اعلام کرد که وی در صورت برآورده نشدن شرایط خود ممکن است نتواند به عنوان سرمربی به کار خود ادامه دهد حتی اگر آرژانتین به جام جهانی 2010 افریقای جنوبی راه یابد .

خوآن ورون بازیساز تیم فوتبال استودیانتس آرژانتین نیز که به دلیل محرومیت در دیدار با پرو غایب خواهد بود از این موضع مارادونا دفاع کرد .

وی گفت :" دیه گو راضی و خشنود نیست و یا از چیزی دلخوری دارد و اینکه وی شرایطی برای ادامه کار تعیین کرده موضوع بدی نیست ."

آرژانتین در خطر حذف شدن از جام جهانی افریقای جنوبی قرار دارد و این مارادونا است که عمدتا به دلیل عدم موفقیت در تشکیل تیمی با حضور برخی از بهترین بازیکنان جهان از جمله لیونل مسی ستاره بارسلونا و کارلوس ته وز مهاجم منچسترسیتی ملامت می شود . مارادونای 48 ساله در تمرینات روز چهارشنبه مسی را در کنار گونزالو هیگواین در خط حمله به کار گرفت و در حالیکه مسی در ترکیب اصلی تیم قرار دارد هیگواین مهاجم رئال مادرید هنوز در مقدماتی جام جهانی بازی نکرده و مارتین پالرمو گلزن برتر باشگاه بوکا جونیورز نیز در حال رقابت برای قرار گرفتن در خط حمله است . اما ظاهرا هیگواین فعلا یک گام جلوتر است .

پس از شکست های تیم تحت رهبری مارادونا از برزیل و پاراگوئه که آرژانتین را در مکان پنجم جدول قرار داد ، کاسه صبر آرژانتینی ها در حال لبریز شدن است .

برزیل و پاراگوئه پیش از این به ترتیب با 33 و 30 امتیاز موفق به صعود شده اند . مارادونا آرژانتین را متحمل چهار شکست کرده و تنها دو پیروزی به دست آورده است و تیم وی 12 گل خورده و تنها شش گل به ثمر رسانده است .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها