جام‌جم: هواداران پرسپولیس همواره سکوهای بیشتری را در دربی اشغال می‌کنند، اما این بار که استقلال میزبان است، گفته می‌شود؛ 60 درصد ورزشگاه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ با تکذیب این موضوع گفت: ورزشگاه آزادی روز جمعه به طور مساوی در اختیار هواداران پرسپولیس و استقلال قرار خواهد گرفت، اما چون استقلال میزبان است، روبه‌روی جایگاه در اختیار آنها خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۳۸۲۶

اعتراض پرسپولیس به انتخاب مرادی

جام‌جم: در حالی که هنوز به طور رسمی داور دربی انتخاب نشده است، سرپرست پرسپولیس عنوان کرد انتخاب مسعود مرادی برای قضاوت این بازی را نمی‌پذیرند!

محمود خوردبین دراین باره به ایسنا، گفت: به فدراسیون فوتبال پیشنهاد می‌کنیم که برای قضاوت این مسابقه از داور خارجی استفاده کند. حال اگر آنها با جدیت مصمم هستند تا داوران ایرانی این بازی را قضاوت کنند، محسن ترکی که در دربی گذشته قضاوت نسبتا خوبی داشت، گزینه مناسب‌تری نسبت به مرادی است.

مرخصی اجباری برای پورمهدی

جام‌جم: در حالی که ناصر پورمهدی مدعی است هنوز حکمی مبنی بر برکناری‌اش از تیم ابومسلم نگرفته است، اما اعضای هیات مدیره باشگاه با اکثریت آرا علی حنطه را به عنوان سرمربی ابومسلم انتخاب کردند. به گفته مدیرعامل ابومسلم، یک ماه مرخصی اجباری برای پورمهدی در نظر گرفته شده است و این مربی پس از آن، اگر بخواهد می‌تواند در کمیته فنی باشگاه فعالیت کند.

10 مهر، آغاز تمرینات فوتسال

جام‌جم: دور جدید تمرینات تیم ملی فوتسال کشورمان برای سفر به لیبی و شرکت در جام کنفدراسیون‌ها از روز جمعه هفته جاری (10 مهر)، آغاز می‌شود. ملی‌پوشان فوتسال با یک جلسه تمرین، روز شنبه تهران را به مقصد لیبی ترک می‌کنند تا از روز دوشنبه 13 مهر، کنار 5 تیم برتر فوتسال جهان رقابت در جام کنفدراسیون‌ها را آغاز کنند.

برزیلی‌ها تشکر کردند

جام‌جم: مسوولان کنفدراسیون فوتسال برزیل با ارسال نامه‌ای به کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران مراتب تشکر و قدردانی خود را نسبت به میزبانی از ملی‌پوشان فوتسال این کشور اعلام کردند.

خداداد؛ نامزد سرمربیگری پیام

جام‌جم: با توجه به این‌ که خداداد عزیزی از سهامداران باشگاه پیام است و هم اکنون نیز از این باشگاه طلب دارد به گفته علی صلاحی، مدیرعامل پیام گزینه اول آنها برای هدایت این تیم در لیگ دسته اول است. پیش از این علی حنطه، سرمربی پیام بود که بدون اطلاع مسوولان باشگاه هدایت ابومسلم را پذیرفت.

آغاز مذاکرات غیرمستقیم با جلالی

فارس: مسوولان باشگاه فولاد خوزستان رایزنی‌های غیرمستقیم خود را برای بازگرداندن مجید جلالی به این تیم آغاز کرده‌اند. البته مسوولان این باشگاه هنوز با لوکا بوناچیچ جلسه‌ای برگزار نکرده‌اند، اما ایجاد تغییر در کادر فنی جدی شده است.

روان‌شناس در اردوی پرسپولیس

جام‌جم: با تصمیم کمیته فنی و مسوولان باشگاه پرسپولیس برای حضور موفق در دربی 67 دکتر معتمد به عنوان روان‌شناس تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد تا در تمرینات این تیم و اردوی پرسپولیس قبل از دربی حضور داشته باشد. کمیته فنی و مسوولان باشگاه عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس را مسائل روحی و روانی و نداشتن تمرکز کافی می‌دانند.

استعفای زرینچه

ایسنا: جواد زرینچه که حدود 2 ماه سرمربیگری تیم آلومینیوم هرمزگان را به‌عهده داشت از سمت مربیگری این باشگاه استعفا کرد. ظاهرا مشکلات شخصی دلیل این استعفا بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها