رویکرد سعید لو به ورزشی ها:

اتفاقی مثبت در ورزش

گروه ورزش: علی سعیدلو، رئیس جدید سازمان تربیت بدنی در انتخاب همکاران خویش رویکرد به ورزشی‌ها را مورد توجه قرار داده است تا این مساله چشم انداز مثبتی را پیش روی ورزش ایران قرار دهد. امیررضا واعظی‌آشتیانی که چند سالی است به ورزش ورود کرده و با ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری و اخیرا نیز مدیرعاملی باشگاه استقلال، توانایی مدیریتی و کارآمدی خویش را به اثبات رسانده است، همانطور که قبلا نیز اعلام کرده بودیم، حکم قائم مقامی سازمان ورزش را از علی سعیدلو گرفت تا با حضور او، رئیس ورزش خیالش از انجام امور تا حدود زیادی راحت شده و خود از بعد کلان قضیه، پیشبرد امور ورزش را مورد توجه قرار دهد.
کد خبر: ۲۸۲۸۴۱

اما دیروز و همزمان با اعلام رسمی قائم‌مقامی واعظی‌آشتیانی، حکم معاون ورزش قهرمانی سازمان تربیت بدنی نیز صادر شد تا با حضور حمید سجادی، قهرمان خوشنام دوومیدانی و تحصیلکرده ورزش در راس مرکز توسعه ورزش قهرمانی، چشم‌انداز روشنی در این عرصه پیش رو ورزشی‌ها قرار گیرد. سجادی که طی یک سال گذشته به این سو نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه سایپا انجام وظیفه کرده، جانشین کیومرث هاشمی می‌شود که او نیز مدیری از جنس ورزش بوده و سال‌ها در مسوولیت‌های مختلفی در بدنه ورزش ایفای نقش کرده است؛ اما به طور طبیعی با حضور سجادی، ورزش قهرمانی ایران با انرژی تازه‌تری در مسیر دستیابی به جایگاه‌های بهتری در ورزش آسیا و جهان حرکت خواهد کرد.

سوای این دو انتخاب، سعیدلو در انتخاب هوشمندانه دیگری، حمید قاسمی را به عنوان مشاور خویش و دبیر شورای راهبردی و سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل برگزید تا با حضور وی که فردی شناخته شده و صاحب تجربه در عرصه رسانه‌ای است، سازمان ورزش رویکرد تازه‌ای را در این عرصه مورد توجه قرار دهد. هر چند قرار است در آینده حوزه فرهنگی و روابط عمومی یک کاسه شده و قاسمی به عنوان معاون رئیس ورزش، عهده‌دار این بخش مهم و تاثیرگذار در عرصه ورزش شود.

علی سعیدلو در عین حال علی مهدی را به عنوان مشاور خویش در سازماندهی منابع انسانی منصوب کرد. البته تغییرات دیگری نیز در راه است و شنیده‌ها حاکی است که معاونان امور استان‌ها و اداری و مالی سازمان تربیت بدنی نیز تغییر خواهند کرد، ضمن آن‌که حضور مرتضی دادخواه نیز به جای عبدالرضا ساور و در مسوولیت معاون حقوقی و امور مجلس قطعی به نظر می‌رسد و به کیومرث هاشمی نیز پیشنهاد شده است در معاونت امور استان‌ها ایفای نقش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها