چهره‌های از قلم افتاده

اسامه بن‌لادن

بعد از مدت‌ها بی‌خبری چشم تروریست‌ها روشن که جناب بن لادن ابراز وجود کردند. بالاخره بعد از چندین سال بی‌خبری از رهبر القاعده در ماهی که هم ردیف حمله تروریستی‌اش به برج‌های دوقلوی تجارت جهانی است او در برنامه‌ای ضبط شده اعلام کرد که از جنگیدن دست بر نمی‌دارد! بن‌لادن در این ویدئو که 11 دقیقه و 20 ثانیه است خطاب به مردم و دولت آمریکا گفته اگر از افغانستان و عراق خارج نشوند باید منتظر جنگی فرسایشی باشند. همچنین جناب اسامه به آمریکا هشدار داده است که دست از حمایت اسرائیل بردارد.
کد خبر: ۲۸۲۴۰۳

حبیب کاشانی

هفته گذشته دادکان که به دلیل حرف‌هایش در ورزش و فوتبال حسابی گرد و خاک کرده بود این بار از تمام پست‌های اجرایی در ورزش استعفا داد تا خبرساز این هفته کسی نباشد جز حاج حبیب کاشانی. کسی که با شنیدن نامش مردم یاد قهرمانی 2 فصل پیش پرسپولیس می‌افتند. وقتی اخباری مبنی بر حضور حبیب کاشانی در سازمان تربیت‌بدنی منتشر شد، گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که مدیرعامل سابق پرسپولیس یا معاون سازمان تربیت‌بدنی می‌شود یا قائم‌مقام آن. البته نکته این جاست که در مورد انتصاب او به عنوان قائم‌مقام این سوال به وجود آمد که مگر چنین پستی هم در سازمان ورزش وجود دارد؟!

حمید عسگری

خواننده جوان پاپ این روزها دوباره خبرساز شده است. اما نه به دلیل اجرای کنسرت یا آلبوم جدید بلکه او قرار است در تازه‌ترین فیلم فریدون جیرانی بازیگری را تجربه کند. دنیای خوانندگی برای بازیگران سینما همیشه جذاب بوده است، نمونه‌اش امیرحسین مدرس که 2 -3 تا آلبوم هم منتشر کرد یا محمدرضا هدایتی که او هم آلبوم موسیقی‌اش را روانه بازار کرد. اما عکس این حالت کمتر اتفاق افتاد. نمونه بارز این دسته محمدرضا گلزار بود که قید حضورش در گروه آریان را زد و به سینما آمد. حالا حمید عسگری می‌خواهد در نقش اول فیلم جدید جیرانی بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها