با برگزاری رقابت های بسکتبال و فوتبال

بازیهای المپیک ارامنه پیگیری شد

سومین روز بازیهای المپیک ارامنه روز پنج شنبه در رشته بسکتبال و فوتبال برگزار شد و در پایان این رقابتها تیم های برتر مشخص شدند.
کد خبر: ۲۸۱۲۴۰

به گزارش ایرنا ، در بسکتبال بانوان رده سنی بزرگسالان، تیم های رافی و شاهین شهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم رافی توانست حریف خود را مغلوب سازد.

در گروه مردان نیز دو تیم آرارات 2 و انجمن ملی فرهنگی ارامنه به مصاف هم رفتند که در پایان تیم آرارات 2 توانست حریف خود را با اختلاف 4 امتیاز شکست دهد.

در رده سنی جوانان ، تیم منتخب ارمنستان و تیم آرارات 1 به دیدار هم رفتند که در پایان تیم ارمنستان توانست با اختلاف 20 امتیاز حریف خود را مغلوب سازد.

رقابتهای فوتبال المپیک ارامنه نیز روز گذشته با برگزاری 4 دیدار از دور مقدماتی پیگیری شد و در این دیدارها تیم آرارات 1 به مصاف تیم چهار محال رفت و در پایان این دیدار تیم آرارات با نتیجه 5 بر 2 حرف خود را شکست داد.

دومین دیدار فوتبال میان تیم های انجمن دانشگاهیان و تیم جلفا برگزار شد که در پایان تیم انجمن دانشگاهیان با نتیجه 1 بر صفر حریف خود را شکست داد.

سومین مسابقه فوتبال میان تیم های گرگان و سیپان برگزار شد که در پایان تیم گرگان با نتیجه 4 بر یک حریف خود را مغلوب کرد.

چهارمین دیدار میان تیم های سوان اصفهان و رافی تهران برگزار شد که این دیدار به تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

این رقابتها امروز جمعه در رشته های تنیس روی میز ، تنیس و شطرنج و بیلیارد پیگیری می شود.

لازم به ذکر است که امروز همزمان با برگزاری آخرین روز از مسابقات شنا ، مدال های آن توسط مسولان باشگاه به نفرات برتر تیمی و انفرادی اهدا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها