ربطی :مصدومیت سوریان جدی نیست

گروه ورزش: در حالی‌که تنها حدود 2 هفته تا آغاز رقابت‌های کشتی قهرمانی جهان در دانمارک باقی است، خبر مصدومیت حمید سوریان امید اول کشتی فرنگی ایران و دارنده 3 مدال طلای جهانی نگرانی‌هایی را برای کشتی دوستان کشورمان به وجود آورد، ولی دبیر فدراسیون کشتی مصدومیت ستاره کشتی فرنگی ایران را چندان جدی ندانست و تصریح کرد: سوریان مطمئنا امسال چهارمین مدال جهانی خود را هم خواهد گرفت. عارف ربطی درباره شرایط تیم‌های ملی آزاد و فرنگی ایران گفت: اردوی صمیمانه تیم ملی کشتی آزاد و همین‌طور تیم ملی کشتی فرنگی، بدون هیچ مشکل خاصی و در مسیر موفقیت ادامه دارد. تدارکات اردو و عملکرد کادر فنی هر دو تیم آزاد و فرنگی ایران هم به نحو کاملا مطلوبی پیش می‌رود.
کد خبر: ۲۷۹۰۴۶

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص لیگ برتر کشتی امسال هم گفت: تدبیرمان این بوده که لیگ امسال با تعداد تیم‌های بیشتری دنبال شود و باشگاه‌های شرکت‌کننده در هر دو رشته آزاد و فرنگی در مسابقه‌ها شرکت کنند. بر همین اساس هفته آینده جلسه مشورت و تعامل‌ نهایی با مسوولان تیم‌ها برگزار می‌شود و سپس قرعه‌کشی و برنامه‌ریزی مسابقه‌ها انجام خواهد شد.

لیگ امسال در هفته اول آبان شروع می‌شود و می‌کوشیم این مسابقه‌ها را با نظم بالایی شروع کنیم و خاتمه دهیم، چون رقابت‌های قهرمانی آسیای 2010 اواخر سال 88 انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها