با پایان فصل نقل و انتقالات در اروپا

مهدوی‌کیا و تیموریان ماندنی شدند

گروه ورزش: با پایان یافتن فصل نقل و انتقالات در اروپا، مهدی مهدوی‌کیا و آندرانیک تیموریان، چاره‌ای بجز ماندن در تیم‌های فعلی‌شان ندارند. از ابتدای فصل نقل و انتقالات مشخص بود که مهدوی‌کیا و آندرانیک تیموریان جایی در افکار تاکتیکی میشائیل اسکیبه و روی هاجسون ندارند و فعالیت‌ها برای انتقال این دو بازیکن آغاز شد.
کد خبر: ۲۷۷۶۰۴

مهدوی‌کیا که به گفته سران باشگاه اینتراخت فرانکفورت، جزو 3 بازیکن گرانقیمت باشگاه فرانکفورتی محسوب می‌شد، در اوج بحران اقتصادی اروپا راهی بجز جدایی نداشت؛ اما قیمت بالای این بازیکن ایرانی سبب شد تا امروز که آخرین روز فصل نقل و انتقالات در اروپا محسوب می‌شود، او تیم جدیدی پیدا نکند. با این شرایط مهدوی‌کیا باید همچنان به حضورش در اینتراخت فرانکفورت ادامه دهد و تنها در شرایطی از آلمان می‌رود که با پیشنهادی غیراروپایی مواجه شود.

محمودرضا فاضلی، مدیر برنامه‌های مهدوی‌کیا به ایسنا می‌گوید: با این شرایط مهدوی‌کیا باید در اینتراخت بماند؛ اما این مساله را نباید فراموش کرد که فصل نقل و انتقالات تنها در اروپا به پایان رسیده است و او می‌تواند به تیمی غیر از تیم‌های اروپایی برود.

آیا مهدوی‌کیا پیشنهادی غیراروپایی دارد؟ فاضلی این‌گونه به این پرسش پاسخ می‌دهد: «او پیشنهادی از آسیا دارد؛ اما باید منتظر ماند.»

آندرانیک تیموریان هم شرایط تقریبا مشابهی دارد. او یا باید در فولام بماند یا این‌که به پیشنهادش از یکی از تیم‌های آسیایی پاسخ دهد. فاضلی درباره وضعیت آندو به ایسنا می‌گوید: «چندی پیش باشگاه اف‌.سی‌ سئول کره جنوبی برای جذب آندو پیشنهادی ارائه کرد. این پیشنهاد همچنان وجود دارد. دیگر راهی برای او باقی نمانده که امسال در تیمی اروپایی بازی کند، مگر آن که در فولام بماند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها