دفتر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی رییس جمهوری سابق با انتشار اطلاعیه ای از مسئولان کشور خواست روند "بداخلاقیهای بی سابقه در انتشار اتهامهای جهت دار با هدف تخریب شخصیتهای اثرگذار جامعه " را متوقف کنند.
کد خبر: ۲۷۵۴۳۳

این اطلاعیه امروز چهارشنبه در واکنش به انتشار اظهارات "کیان تاجبخش" در جریان جلسه روز گذشته دادگاه رسیدگی به اغتشاشات و نا آرامیهای پس از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری صادر شده که وی در آن از ارتباط خاتمی با جرج سوروس سخن گفته است. دفتر خاتمی در اطلاعیه اش این اتهام را به کلی رد کرد.

متن کامل اطلاعیه دفتر سیدمحمد خاتمی چنین است:

به نام خدا

در جریان حوادث سیاسی بعد از انتخابات، متأسفانه بداخلاقی های بی سابقه ای در انتشار اتهام های جهت دار با هدف تخریب شخصیتهای اثرگذار جامعه ملاحظه می شود. در این روند ناصواب و مخرب از جمله در روزها و هفته های اخیر اخبار و نسبتهای کذب و بی اساسی در مورد جناب آقای سید محمد خاتمی به چشم می خورد که در خلال اعتراف ها و محاکمه ها و از طریق خبرگزاریها و سایت های خاص و از زبان و قلم بعضی از دستگیرشدگان عنوان شده است و از جمله سخنان یکی از دستگیرشدگان در جریان محاکمه دیروز است که به رابطه مستمر جناب آقای سید محمد خاتمی با فردی به نام «جرج سوروس» اشاره شده است.

فارغ از اینکه این گفته ها در چه شرایطی بوده است و اصولاً فاقد
هرگونه اعتباری می باشد. در عین حال اعلام می دارد این قبیل ادعاها اساساً کذب و عاری از حقیقت است و بجا است مسؤولان امر گسترش این بداخلاقیها و اعمال خلاف شرع و قانون را که آثار سوء آن قبل از اینکه متوجه افراد باشد به نظام جمهوری اسلامی لطمه می زند جلوگیری به عمل آورند
.

چهارم شهریورماه 1388

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها