اولیای دم خواستار شدند

ازدواج برای فرار از مرگ

زنی که به اتهام قتل شوهرش در زندان عادل‌آباد شیراز به سر می‌برد ، با جلب رضایت اولیای دم به شرط ازدواج با برادرشوهرش و پرداخت 20 میلیون تومان به اولیای دم، از مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۲۷۳۱۷۶

به گزارش جام‌جم، سال 82 مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان فارس تماس گرفت و از کشته شدن مرد همسایه‌اش به نام وهاب در روستای کوار خبر داد.

پس از این تماس، ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند که معلوم شد وهاب با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است.

با گزارش وقوع این حادثه به بازپرس کشیک ویژه قتل استان فارس، هماهنگی قضایی برای انتقال جسد به پزشکی قانونی صورت گرفت و تحقیقات کارآگاهان جنایی از خانواده و همسر مقتول آغاز شد که در ادامه این تحقیقات، زن 16 ساله مقتول  راضیه  دچار تناقض‌گویی‌های متعدد شد تا این که پلیس، او را به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر کرد و او در بازجویی‌های پلیسی، به قتل شوهرش اعتراف کرد.

راضیه  متهم به قتل  در اظهاراتش به پلیس گفت: به اجبار خانواده‌ام با وهاب ازدواج کردم، اما پس از ازدواج اختلاف‌هایمان شروع شد و هنگامی که فهمیدم بزودی مادر می‌شوم، اختلاف‌هایمان بیشتر شد تا این که روز حادثه پس از مشاجره با او درگیر شدم و در اوج عصبانیت شوهرم را با چاقو به قتل رساندم و اکنون از مرگ وی پشیمانم.

به دنبال اظهارات متهم و بازسازی صحنه قتل از سوی وی، زن شوهرکش روانه زندان عادل‌آباد شیراز شد و چندی قبل با صدور کیفرخواست پرونده و ارسال آن به دادگاه کیفری استان فارس، وی محاکمه و با توجه به تقاضای اولیای دم به قصاص محکوم شد و حکم صادره، پس از تایید از سوی دیوان عالی کشور به اجرای احکام ارسال شد تا متهم به قتل به دار مجازات آویخته شود.

چند روز قبل قرار بود این متهم  راضیه  به دار مجازات آویخته شود تا این که با تلاش‌ هیات صلح و سازش دادگستری استان فارس و مددکاران زندان عادل‌آباد شیراز ، راضیه به شرط پرداخت 20 میلیون تومان و ازدواج با برادر مقتول از سوی اولیای دم بخشیده شد و در حضور اولیای دم در زندان به عقد برادر شوهرش درآمد تا پس از آزادی با وی زندگی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها