تبریز - خبرنگار جام‌جم: ‌فردی که با کارت‌های شناسایی جعلی ‌به عنوان جراح دندانپزشک، تبعه خارجی و امثال آن اقدام به اخاذی از زنان بیوه و دختران جوان می‌کرد، دستگیر شد.‌ به گفته رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی با وصول یک پرونده دخل‌زنی به اداره مبارزه با سرقت، ماموران پلیس در محل حاضر و تحقیقات خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۲۷۲۰۴۰

امیر عباس‌زاده گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده و تکمیل شدن مدارک، شخصی با هویت <ن  ح> را شناسایی و در یک عملیات او دستگیر شد.

در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده، از این متهم مدارک و کارت‌های شناسایی جعلی به دست آمد و تحقیقات پلیس وارد مرحله جدیدی شد. پیش از این گزارش شده بود که فردی با شیادی از زنان بیوه و دختران جوان اخاذی می‌کند.

وی تصریح کرد: با بازجویی‌های به عمل آمده از متهم و شناسایی وی توسط مالباختگان همچنین کامل شدن تحقیقات، مشخص شد وی با معرفی خود به عنوان جراح دندانپزشک، تبعه خارجی و نظایر آن اقدام به 12 مورد اغفال زنان بیوه و دختران به قصد ازدواج کرده که همه آنها با همدستی شخصی به هویت «الف - ز» بوده است. رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی گفت: پس از دستگیری متهم ردیف دوم، در بازرسی‌هایی که از او به عمل آمد، مقادیری مواد مخدر و مشروبات الکلی نیز کشف شد که پرونده پس از تکمیل به مرجع قضایی ارسال و متهمان روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها