حق با شماست

کلمه مستمری بگیر، توهین‌آمیز است

زاهدی از قم: یک‌سال است که بازنشسته تامین اجتماعی شده‌ام، پس از 30 سال زندگی با آبرو، حالا تبدیل به مستمری بگیر شده‌ام. ای کاش دولت کلمه مناسبی برای این عنوان، انتخاب می‌کرد.
کد خبر: ۲۶۹۲۵۲

ابراهیم ملک‌زاده: با این که بخش ملارد به شهرستان ارتقا یافته، ولی تاکنون داروخانه‌ای در چهارراه ملارد احداث نشده است و اهالی مجبورند برای تهیه دارو، مسیرهای طولانی طی کنند،از اداره بهداشت درخواست رسیدگی دارم.

طبقی: بخشودگی اضافه خدمت‌های سنواتی فقط مشمول حال فرزندان شهید و خانواده‌های کمیته‌امدادی شده است، ای کاش این عفو شامل همه مشمولان می‌شد.

یک هموطن: یک‌سال و نیم پیش برای گاز سوز کردن خودروی پرایدم نام نویسی کردم و پس از ماه‌ها به مرکز گازسوز کردن خودروهای کرایه ای معرفی شدم که آنها نیز پس از اخذ50 هزار تومان مرا به کارگاه مورد نظر معرفی کردند، ولی پس از گذشت 5 ماه مسوولان این بخش اظهار می‌کنند هنوز کپسولی در اختیارشان قرار نگرفته است.

فاطمه پرورش ازورامین: در کوی خسروانی در روغن‌کشی زندگی می‌کنم و طبق گفته شهرداری، تمامی‌ منازل این کوی می‌بایست عقب نشینی می‌کردند و پس از گذشت یک‌سال از اجرای این حکم شهرداری، کوچه همچنان خاکی رها شده است و جداول جوی‌ها در هم ریخته‌اند.

حسین ترکشی: 3 سال است از خدمات کشوری بابت پاداش پایان خدمت و ... طلب دارم، ولی تاکنون این طلب به بازنشستگان اداره پست اعطا نشده است.

صدیقی: بازنشستگان بانک‌ها پس از گذشت 5 ماه از سال جاری هنوز چیزی به حقوقشان افزوده نشده است.

محمدی از خوزستان: بنده در دی ماه به منظور گرفتن وام خرید کالا از بانک تجارت ثبت‌نام کردم که در آن زمان، سود وام 12 درصد بود؛ ولی در حال حاضر برای باز پس دادن اقساط وام، سود آن به 21 درصد افزایش یافته است. مگر دولت مصوبه‌ای در این خصوص تصویب نکرده است که سود وام‌ها از 12درصد بیشتر نباشد؟

محمدی: چرا وزارت بازرگانی بر قیمت میوه‌ها نظارت نمی‌کند، طبقه کارگر توان تهیه میوه کیلویی 2000 تومان را ندارد.

یک دانشجو از اهواز: گرد و غبار، قطعی برق و کیفیت بد آب شرب در اهواز، زندگی را برای اهالی این منطقه دشوار کرده است.

در پی درج پیام مورخ 3/11/87 درباره سرقت لاستیک و باتری خودروها در نسیم شهر، روابط عمومی ‌ناجا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: فرماندهی انتظامی ‌استان تهران درخصوص موضوع فوق اعلام داشته؛ کلانتری 12 بخش بوستان نسیم شهر چند نفر سارق باتری را دستگیر کرده است و طی بررسی‌های صورت گرفته سارقان به 16 فقره سرقت باتری اعتراف کرده‌اند.

همچنین خریداران اموال مسروقه شناسایی و باتری‌های مسروقه کشف و ضبط شدند و پس از شناسایی مالکان؛ مالباختگان اموال خود را تحویل گرفتند. گفتنی است؛ سارقان و خریداران اموال مسروقه طی قرار صادر شده از سوی مراجع محترم قضایی، روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها