فنایی: احتمال این‌که در روز نخست با آلمان روبه‌رو شویم، زیاد است

جدی‌ترین حریفان تدارکاتی تیم امید

گروه ورزش: تیم فوتبال امید ایران که بتازگی اردوی آماده‌سازی 10 روزه‌ای را در آفریقای‌جنوبی برگزار کرد، در تورنمنت چهارجانبه اکراین به صورت جدی محک خواهد خورد. در این تورنمنت که از 18 مرداد آغاز می‌شود، تیم‌های ملی فوتبال زیر 21 سال آلمان، اکراین و ترکیه حضور دارند، اما هنوز معلوم نیست امیدهای کشورمان با کدام تیم‌ها روبه‌رو می‌شوند.
کد خبر: ۲۶۷۳۵۱

روز گذشته یکی از خبرگزاری‌ها نوشت تیم ایران در اولین دیدارش در این تورنمنت، 18 مرداد به مصاف تیم ملی آلمان خواهد رفت و پیروز این بازی 2 روز بعد به مصاف برنده بازی ترکیه و اکراین خواهد رفت، اما خبر دیگر این‌که هنوز قرعه‌کشی این تورنمنت انجام نشده است.

در این زمینه محمد فنایی، سرپرست تیم امید به «جام‌جم» گفت: ما هم چیزی در مورد قرعه‌کشی این تورنمنت نشنیده‌ایم، اما این احتمال که در روز نخست با آلمان روبه‌رو شویم زیاد است!

فنایی در بیان دلایل این ادعا عنوان کرد: «ما هم در ایران میزبان تورنمنت‌های زیادی بودیم و همواره طوری قرعه‌کشی ‌کرده‌ایم که راحت‌تر به فینال برسیم.)!( قطعا اکراینی‌های میزبان این تورنمنت در روز اول خودشان را مقابل آلمان قرار نمی‌دهند. از این رو ما در روز اول یا با آلمان روبه‌رو خواهیم شد و یا خود اکراین. البته از آنجا که کادر فنی با هدف انجام بازی‌های تدارکاتی خوب قدم به این تورنمنت می‌گذارد، شاید برای ما بهتر باشد که با تیم‌های قوی‌تر این تورنمنت بازی کنیم، چراکه اگر قرار است شکست بخوریم، الان بهترین زمان است.»

کادر فنی تیم امید، تیم اعزامی به اکراین را از میان این 30 بازیکن انتخاب خواهد کرد: صالح خلیل‌آزاد، رضا طهمورثی (برق)، محمد مظاهری، سروش رفیعی، ایمان موسوی (مقاومت)، داوود نوش صوفیانی (راه‌آهن)، رسول کر (شموشک)، رضا طلبه، حسین جعفری، شهریار شیروند، سعید جعفری، احسان حاج صفی (سپاهان)، شجاع خلیل‌زاده (مس رفسنجان)، حسین ابراهیمی، هادی سهرابی (داماش)، بختیار رحمانی، آرش افشین (فولاد)، محسن مسلمان (ذوب‌آهن)، کریم انصاری‌فر، مصطفی اسلامی، امین حاج‌محمدی (سایپا)، مهدی دغاغله، امیر شرفی (استقلال اهواز)، امید ابوالحسنی، وحید علی‌آبادی (پاس همدان)، رضا حقیقی شاندیز (پیام مشهد)، سیامک کوروشی (آرمین)، علی‌اکبر عباسی (ملوان)، سیدرضا امیری (پیکان)، احمد کامدار (مس کرمان.) امیرحسین پیروانی، مربی تیم امید در مورد این فهرست که تماما از بازیکنان زیر 23 سال تشکیل شده‌اند، به ایسنا گفت: «پیش‌بینی کادر فنی این است که اسکلت اصلی تیم امید برای مسابقات امسال و سال آینده همین بازیکنان دعوت شده فعلی باشد. حال با برگزاری لیگ‌های کشور در سطوح مختلف، برخی بازیکنان جوان و استعدادهای جدید، شکوفا شده و به عنوان پدیده ظهور پیدا می‌کنند که به طور طبیعی در لیست تیم امید جای خواهند داشت.»این نفرات از صبح سوم مردادبه مدت 4 روز در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند و پس از آن تا قبل از شروع تورنمنت اکراین در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند. با توجه به دعوت از تیم امید برای حضور در آذربایجان این احتمال وجود دارد که ملی‌پوشان امید برای برگزاری بازی تدارکاتی قبل از بازگشت از اکراین، راهی کشور آذربایجان شده تا یک بازی با تیم امید این کشور برگزار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها