در حالی که نهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از روز 15 مرداد آغاز می شود و پرسپولیس باید در نخستین گام به مصاف مس کرمان برود، عباس انصاری‌فرد هنوز به دنبال رایزنی و مذاکره با گزینه های مربیگری سرخپوشان است و در جدیدترین گزینه به یک مربی ارزان قیمت آلمانی رسیده است.
کد خبر: ۲۶۴۶۹۳

به گزارش خبرگزاری مهر، مسئولان باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی آینده تیمشان بیش از یک ماه است که رایزنی هایی را با برخی گزینه های خارجی و داخلی انجام داده اند اما هنوز با هیچیک از این مربیان به توافق نرسیده اند.

پس از آنکه مجید فرخزادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر از حضور یک مربی هلندی برای انجام مذاکرات نهایی با مسئولان باشگاه پرسپولیس خبر داد و البته این اتفاق نیفتاد، عنوان شده است یک گزینه آلمانی به فهرست گزینه های باشگاه اضافه شده است.

سایت گل در این مورد می نویسد؛ این مربی که پیشنهاد عباس نبوی، مدیر برنامه‌های اشپیتیم آرفی است، همان مربی‌ای است که انصاری‌فرد درباره‌اش گفته است: «ما به دنبال یک آدم باانگیزه هستیم، نه لزوما یک اسم بزرگ!» این تغییر رویه از آنجا اتفاق افتاده است که رقم این مربی برای حضور در ایران حدود 300 هزار یورو است و از سایر گزینه ها ارزانتر است.

این مربی آلمانی با سابقه کار در تیم‌های پایه آلمان فعلا بیشترین شانس را در میان سایرین دارد. دیروز(چهارشنبه) خبر از توافق مسئولان پرسپولیس با برایان رابسون انگلیسی منتشر شد که این خبر نیز از طرف مسئولان این تیم تکذیب شد. البته تکذیب اخبار مربوط به مربی در پرسپولیس چیز عجیبی نیست و برای هر کسی ممکن است اتفاق بیفتد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها