پرنیان دادویی: من نمی‌دانم شهرداری منطقه ما دارد چه کار می‌کند! پیاده‌روی منزل ما واقع در خیابان ابوذرغفاری جنوبی مجاور پل سیدخندان بقدری کثیف و پر از آشغال است که اگر مهمانی را به منزلمان دعوت کنیم باید از خجالت آب شویم. سر کوچه ما یعنی کوچه هفتم سطل زباله‌ای قرار دارد که دائما در طول شبانه‌روز پر از آشغال است و خیلی از آشغال‌ها کنار سطل افتاده است و گربه‌ها نیز این آشغال‌ها را به اطراف پیاده‌رو و کوچه نیز پخش می‌کنند خصوصا اگر زمانی باد و توفانی راه بیفتد دیگر پیاده‌رو ما دیدنی است. کارگران شهرداری چکار می‌کنند و کجاها را تمیز می‌کنند. مگر کاری غیر از این هم دارند؟!
کد خبر: ۲۵۷۳۱۹

کریمی از تهران: با توجه به خطرناک بودن جاده تهران  رودهن متاسفانه سرعت بالای برخی خودروها، باعث بروز حوادث غیرقابل جبران می‌شود. از راهنمایی و رانندگی درخواست دارم برای جلوگیری از وقوع این اتفاقات از تردد خودروهای خاطی جلوگیری کند.

حبیب عروجی‌زاده از میاندوآب: یکی از بانک‌های این شهرستان نرخ سود وام بانکی خود را 24 درصد اعلام کرده است. آیا این کار قانونی است؟

یک شهروند از تهران: 20 روز گذشته با توجه به خرابی آبگرمکن منزل با شرکت سازنده تماس گرفتم که پس از انتقال آبگرمکن به شرکت و تعمیر آن مجدد آن را نصب کردند؛ اما در همان لحظه متوجه خرابی دوباره آن شدم که تعمیرکار شرکت... اعلام کرد جهت تعمیر دوباره مراجعه خواهد کرد. این در حالی است که با وجود تماس‌ها و پیگیری‌های مکرر با این شرکت، هیچ اقدامی جهت تعمیر آبگرمکن صورت نگرفته است.

یک هموطن از تهران: چند روزی است لوله اصلی آب واقع در میدان آذری شکسته شده است. بارها با اداره آبفای منطقه تماس گرفته و موضوع را گزارش داده‌ام، ولی با این حال هیچ ترتیب اثری نداده‌اند.

ابوالفضل نوری از آمل: شهروندان این شهرستان برای خرید یک قبر در گورستان امامزاده عبدالله بایستی یک میلیون تومان هزینه کنند، در حالی که در این منطقه زمین متری 55 هزار تومان است. از شورای شهر درخواست رسیدگی دارم.

نیرومند از تهران: اتوبوس‌های بلیتی شرکت واحد نسبت به پیاده و سوار کردن مسافران خط راه‌آهن  ولیعصر کوتاهی می‌کنند و رانندگان در پاسخ به اعتراض مسافران می‌گویند که می‌توانید سوار اتوبوس‌های ریالی شوید.

حمید زنگانه از لاهیجان: مدتی است دولت و بخش خصوصی از خرید برگ سبز چای از کشاورزان، خودداری و اظهار می‌کنند، هنوز چای خشک سنوات قبل به فروش نرفته است و این در حالی است که چای سبز لاهیجان در حال از بین رفتن است، چه کسی پاسخگوی این قشر زحمتکش است؟

لطفی از گنبد: سازمان سنجش کشور در پذیرش دانشجو از مقطع کاردانی به کارشناسی، هیچ توجهی به شرط معدل ندارد و متقاضیان را پذیرش می‌کند، بنابراین در این خصوص قدری با تامل بیشتر رفتار کند.

زهرا ظریفی از تهران: دختری ناشنوا دارم که تحت پوشش سازمان بهزیستی است، یک سال پیش سهمیه سوخت به ایشان تعلق گرفت، ولی مسوولان بهزیستی مرکز اعلام کردند ما به شما اطلاع می‌دهیم، در صورتی که اکنون 6 ماه است سهمیه سوخت در حال توزیع است، اما هنوز خبری به ما نداده‌اند. همچنین بهزیستی برخلاف وعده‌های خود که می‌گوید هنگام توزیع بن به مددجویان اطلاع‌رسانی خواهد کرد، این کار را نیز به فراموشی سپرده است.

یعقوب نجاتی از تالش: 10 سال است که حق بیمه تامین اجتماعی خود را پرداخت کرده‌ام، ولی تاکنون دفترچه درمانی نگرفته‌ام.

یک شهروند از تهران: بیمه تکمیلی «آتیه» با مراکز رادیولوژی قرارداد ندارد، ای کاش در این خصوص تدبیری اندیشیده شود.

یک راننده آژانس از تهران: رفتگران 4 تا 6 بامداد زباله و کارتن‌های جامانده از زباله‌ها را آتش می‌زنند که این کار موجب آلودگی هوا و تولید گازهای سمی در شهر می‌شود؛ از شهرداری منطقه 3 درخواست دارم با ارسال بازرسان خود به منطقه ظفر (وحید دستگردی)‌ این مشکل را مرتفع سازند.

یک هموطن از تهران: برخی نانوایی‌های مناطق 13 و 14 اقدام به افزایش خودسرانه نرخ نان کرده‌اند، بی‌آن که در کیفیت نان تغییری ایجاد شود.

شهرابی از تهران: تعویض پلاک منازل و برنداشتن پلاک‌های قدیمی باعث شده است بسیاری از مرسولات پستی به مقصد نرسند، از شهرداری تهران درخواست دارم با حذف پلاک‌های قدیمی، این مشکل را حل کند.

بهرام فرهودی: آبگرم خلخال در پی خصوصی‌سازی به معیارهای استاندارد و بهداشتی تبدیل شده است، از مسوولان ذی‌صلاح کمال سپاس را دارم.

مختاری از تهران: این روزها تلفن‌های شارژی، «همراه اول» دچار اختلال شده است. از شرکت مخابرات درخواست پوشش مناسب این خطوط را دارم.

رفیعی از تهران: با 30 سال خدمت در بانک، 300 هزار تومان حقوق می‌گیرم؛  قرار بود  وزارت رفاه چاره‌ای درخصوص بهبود روند خط فقر، بیندیشد؛ ولی گویی این مشکل نیز به مشکلات فراموش شده جامعه افزوده شده است.

تراب‌نژاد از تهران: قرار بود با اجرای طرح نظام هماهنگ حقوق بین کارگران بازنشسته سازمان تامین اجتماعی، حداقل حقوق این قشر زحمتکش به 400 هزار تومان برسد، ولی با این همه وعده، حقوق آنها به 400 هزار تومان نرسید، دلیل این همه خلف وعده چیست؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها