تیم فوتبال استیل آذین با کسب نتیجه مساوی برابر تیم کوثر لرستان جواز حضور مستقیم در رقابت‌های نهمین دوره لیگ برتر باشگاههای کشور را بدست آورد.
کد خبر: ۲۵۶۵۴۲

به گزارش مهر، هفته بیست و پنجم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری 14 مسابقه در گروه های دوگانه پیگیری شد که در مهمترین دیدار، تیم فوتبال استیل آذین با کسب یک امتیاز برابر میهمانش کوثر لرستان به عنوان نخستین تیم این مسابقات جواز حضور در رقابت های نهمین دوره لیگ برتر را از آن خود کرد.

در این دیدار که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد، دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند اما همین یک امتیاز باعث شد استیل آذین 52 امتیازی شده و یک هفته زودتر از پایان مسابقات، لیگ برتری شدن خود را قطعی کند.

حسین هدایتی رئیس هیئت مدیره پیشین باشگاه پرسپولیس مالک باشگاه استیل آذین است. حمید مهریزی به عنوان مدیرعامل و حسین فرکی مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان قائم مقام این باشگاه فعالیت می کردند.

نادر دست نشان مربی کهنه کار فوتبال کشورمان نیز سرمربی استیل آذین بود و موفق شد این تیم را به لیگ برتر برساند. دست نشان قبل از این نیز چند تیم دسته اولی را به لیگ برتر رسانده بود.

هدایتی: بازیکن سرخابی جذب نمی کنیم

مالک باشگاه استیل آذین با تاکید بر اینکه قصد جذب بازیکنان تیم های استقلال و پرسپولیس را ندارد، گفت: در صورتی اقدام به جذب آنها می کنیم که در لیست مازاد باشگاههایشان باشند.

حسین هدایتی که عصر دوشنبه و پس از صعود تیم فوتبال استیل آذین به لیگ برتر با خبرنگاران گفتگو می کرد ضمن بیان این مطلب افزود: برخلاف صحبت هایی که این روزها مطرح می شود بنده هیچ تصمیم برای جذب بازیکنان استقلال و پرسپولیس ندارم.

وی افزود: تنها در شرایطی این احتمال وجود دارد که با بازیکنان این دو تیم وارد مذاکره شویم که از سوی مسئولان در لیست مازاد قرار گرفته باشند.

هدایتی ادامه داد: ما که نمی توانیم همه بازیکنان این دو تیم را به خدمت بگیریم. هر تیم فقط می تواند شش بازیکن لیگ برتری به خدمت بگیرد که ما هم تلاش می کنیم بهترین ها را جذب کنیم.

مالک باشگاه استیل آذین در مورد صعود این تیم به لیگ برتر گفت: ما نشان دادیم می شود با اعتماد به جوانان و صرف کم ترین هزینه نتایج خوبی گرفت و تیم را به لیگ برتر رساند.

وی ادامه داد: مطمئن باشید برای فصل آینده بهترین تیم را تدارک خواهیم کرد و هدفمان کسب عنوان قهرمانی و یکی از رده های اول تا سوم لیگ برتر است.

رئیس پیشین هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با رد پرداخت مبالغ هنگفت به بازیکنان پرسپولیس و پرداخت این مبالغ در استیل آذین خاطر نشان کرد:  ما در پرسپولیس گرانترین بازیکن مان علی کریمی بود که 300 میلیون گرفت و به هیچ وجه بازیکن  350 میلیون تومانی نداشتیم .

هدایتی افزود: وقتی در پرسپولیس بودم هیچ نقشی در انتخاب بازیکن نداشت و در استیل آذین هم نخواهم داشت. بنده تنها نظارت می کنم و امور دیگر را به مسئولان باشگاه خواهم سپرد و مطمئن باشید دست دلالان را از استیل آذین کوتاه می کنم.

نادر دست‌نشان: با بازیکنان 9 میلیونی لیگ برتری شدیم

سرمربی تیم فوتبال استیل آذین با ابراز خرسندی از صعود این تیم به لیگ برتر گفت: من این تیم را با در اختیار داشتن بازیکنانی که مبلغ قراردادشان 9 میلیون تومان بود، به لیگ برتر آوردم.

 نادر دست نشان پس از صعود تیم فوتبال استیل آذین به مسابقات لیگ برتر با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: مقابل کوثر لرستان روز سختی داشتیم. ما در 10 دقیقه اول محو قهرمانی و اتفاقاتی حواشی بازی بودیم اما رفته رفته جریان کار را در اختیار گرفتیم و به بیش از 10 فرصت گلزنی رسیدیم و شایسته پیروزی در این بازی بودیم.

وی افزود: لازم است به آقای باقری سرمربی کوثر لرستان تبریک بگویم. او و شاگردانش با بازی جوانمردانه خود تا دقیقه 90 دست از تلاش مقابل استیل آذین نکشیدند. من از آنچه در بازی رقم خورد راضی ام چرا که تیمم با تساوی مقابل کوثر لیگ برتری شد اما اعتقاد دارم این مسابقه می توانست زیباتر از آنی باشد که در طول 90 دقیقه رقم خورد.

وی در واکنش به شایعه حضور برخی بازیکنان شاخص در تیم استیل آذین گفت: ما همین تیم استیل آذین را تا 30 درصد تغییر می دهیم چرا که نمی توانیم بیش از 6 بازیکن لیگ برتری و 4 بازیکن خارجی را به خدمت بگیریم. بازیکنانی که امروز شایعه حضورشان در تیم استیل آذین مطرح شده همه نفرات نامی هستند که قراردادهای مالی سنگینی دارند اما بازیکنا ن استیل آذین نفراتی هستند که با 9 میلیون و 10 میلیون تومان برای این تیم یک فصل بازی کردند.

دست نشان افزود: من اطمینان دارم کریمی به استیل آذین نمی آید چرا که سقف قرارداد ما بیشتر از 70 میلیون نبوده و حالا که لیگ برتری شده ایم فکر نمی کنم رقمی بیش از 140 میلیون به بازیکنان پرداخت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تیم فوتبال استیل آذین کماکان به سیاست جوانگرایی خود ادامه خواهد داد افزود: من هم اگر قرار باشد بازیکنی چون کریمی و نیکبخت به استیل آذین بیایند خوشحال می شوم چرا که با حضور بازیکنان نامی در تیم استیل آذین و امضای قراردادهای میلیونی من هم بیشتر پول می گیرم.

وی خاطرنشان کرد:  بازیکنان 9 میلیون تومانی استیل آذین این فصل کارهای بزرگی کردند. این قهرمانی را با غیرت و شعور بازیکنان استیل آذین بدست آوردیم و البته کمک و حمایت مدیریت باشگاه.

دست نشان با ابراز تمایل برای تمدید قرارداد خود با تیم فوتبال استیل آذین گفت: طی روزهای آینده برای امضای قرارداد با مسئولان باشگاه استیل آذین وارد مذاکره خواهم شد.

وی با رد شایعه حضورش در تیم نساجی قائم شهر گفت: قائم شهر، شهر من و نساجی عشق من است و هر کمکی که برای موفقیت این تیم از دستم بربیاید دریغ نخواهم کرد اما دوست دارم در تیم استیل آذین بمانم چرا که با زحمت من و تلاش بازیکنان این تیم لیگ برتری شد. متاسفانه من  مس کرمان را به لیگ برتر آوردم اما فرصت ادامه کار با این تیم را پیدا نکردم. امیدوارم این فرصت در استیل آذین به من داده شود.

جشن قهرمانی  با حضور علی پروین

جشن قهرمانی تیم فوتبال استیل آذین در رقابتهای لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر با حضور علی پروین برگزار شد.

پس از تساوی عصر دوشنبه تیم فوتبال استیل آذین برابر کوثر لرستان و صعود مستقیم شاگردان نادردست نشان به رقابتهای لیگ برتر ، جشن قهرمانی و صعود این تیم در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد.

در این جشن که در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر برگزار شد، چهره هایی چون حسین هدایتی مالک باشگاه استیل آذین ، علی پروین سرمربی پیشین پرسپولیس و قائم مقام پیشین استیل آذین ، جعفر کاشانی، حسین کلانی، افشین پیروانی ، فرشاد پیوس، امیررضا خادم ، مجید فرخزادی، محمد پنجعلی ، علیرضا واحدی نیکبخت ، علیرضا حقیقی ، محمد فردین، حسن بیادی و ... حضور داشتند.

علی پروین در میان سایر چهره های ورزشی و فوتبالی حاضر در ورزشگاه تختی تهران مورد تشویق و استقبال بیشتری قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها