ایسنا: مسابقات شمشیربازی قهرمانی جوانان و نوجوانان جهان در ایرلند شمالی با عملکرد ضعیف ملی‌پوشان ایران آغاز شد و هر 6 عضو تیم در 2 اسلحه سابر و اپه، بدون امتیاز به کار خود پایان دادند.
کد خبر: ۲۴۵۱۶۵

ایران، سیزدهمین رکوردشکن وزنه‌برداری

جام‌جم: بر اساس اعلام کمیته آمار فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری، ‌ایران با 34 بار جابه‌جایی رکورد در 60 سال گذشته، سیزدهمین کشور رکوردشکن  تاریخ وزنه‌برداری دنیاست. در این جدول روسیه با 971 رکوردشکنی در صدر است.

شروع فعالیت لازلو سوچک

ایسنا: سرانجام پس از گذشت 4 ماه از توافق نهایی فدراسیون تیراندازی با لازلو سوچک، سرمربی مجارستانی تیم‌های ملی تفنگ مردان و زنان، وی همراه خانواده‌اش پنجشنبه وارد ایران شد. قرارداد این مربی تا پایان المپیک لندن خواهد بود و او در این مدت، تمام رده‌های سنی تیم ملی را هدایت خواهد کرد.

پرتحرک مثل ماتیچ

جام‌جم: سرمربی صربستانی تیم ملی بسکتبال یک روز پس از ورودش به تهران، روز پنجشنبه با حضور در سالن آرارات، دیدار تیم‌های بسکتبال آرارات و هیات بسکتبال لنگرود را از نزدیک تماشا کرد. ماتیچ همچنین با حضور در سالن آزادی از تمرینات تیم‌های مهرام و صبامهر و تیم بسکتبال جوانان ایران دیدن کرد. فعالیت رسمی این مربی صرب، از 15 اردیبهشت و با پایان لیگ آغاز می‌شود.

14 دقیقه فاصله تا نفر اول

جام‌‌جم: در پایان تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری تایلند، امیر زرگری از تیم دانشگاه آزاد با 14 دقیقه و22 ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست در مکان سی‌و ششم قرار گرفت و عباس سعیدی‌‌تنها و حسین ناطقی هم عناوین 39 و 40 را به خود اختصاص دادند.

لژیونر شنا

ایسنا:‌ حشمت‌الله اجاق که حدود 6 سال مربیگری بخش تکنیکی تیم ملی شنای ایران را به‌عهده داشت به تیم باشگاهی جیوویک نروژ پیوست. اجاق که سال گذشته سرمربیگری تیم نفت تهران در رقابت‌های لیگ برتر را به عهده داشت، نخستین مربی ایرانی است که به یک تیم خارجی می‌پیوندد.

84 کیلویی‌ها، تعطیلی ندارند

جام‌جم: اردوی تیم ملی کشتی آزاد به مدت 3 روز تعطیل شد،‌ اما جمال میرزایی، اسماعیل نجاتیان و احسان لشگری 3 کشتی‌گیر 84 کیلویی حاضر در اردو به دلیل نداشتن شرایط جسمانی هم سطح با سایر کشتی گیران، در اردوی تیم ملی ماندند تا زیرنظر کادر فنی تمرین کنند. قرار است ملی‌پوش وزن 84 برای مسابقات آسیایی از بین این 3 نفر انتخاب شود.

17 بوکسور جوان در اردو

جام‌جم: برای شرکت در مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان در ارمنستان 17 نفر به اردو دعوت شدند تا از میان آنها 3 نفر،  تیرماه راهی ایروان شوند.

پینگ پنگ بازان کره شمالی آمدند

فارس: 2 ورزشکار و یک مربی از کره شمالی برای تمرین با تیم‌های ملی پینگ‌پنگ ایران، وارد تهران شدند تا با تمرین و انتقال دانش خود به تیم‌های ملی، آنها را برای حضوری بهتر در مسابقات قهرمانی جهان، قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آسیا یاری کنند.

ساخت 300 زورخانه جدید

مهر: هدایتی، نایب رئیس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای کشور وعده داد به منظور ترویج ورزش ملی و باستانی ایران 300 زورخانه جدید در سراسر کشور ساخته می‌شود. این درحالی است که سال گذشته، تنها 15 زورخانه جدید در ایران افتتاح شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها