ایسنا: سر آنتونی هاپکینز، بازیگر نامدار هالیوود در جدید‌ترین نقش‌آفرینی‌اش، ارنست همینگوی را به‌ تصویر می‌کشد. آنتونی هاپکینز که برای بازی در فیلم «سکوت بره‌ها» به اوج شهرت رسید، بزودی نقش ارنست همینگوی، نویسنده نامدار آمریکایی را در فیلم «همینگوی و فوئنتس» بازی خواهد کرد. به گزارش روزنامه فیگارو، کارگردانی و تهیه‌کنندگی این فیلم به‌عهده اندی گارسیالی کوبایی خواهد بود که متن فیلمنامه را به‌ همراه پسرعموی همینگوی نوشته و قرار است در این فیلم ایفای نقش نیز داشته باشد.
کد خبر: ۲۴۳۴۴۳

استخدام نویسنده برای شرکت فیلمسازی مارول 

فارس: شرکت فیلمسازی «مارول» نویسنده استخدام می‌کند. این شرکت تازه تاسیس سینمایی قصد دارد با این اقدام، فعالیت‌های موفق سینمایی خود را گسترش دهد.

شرکت سینمایی مارول  که بدنه هنری شرکت انتشاراتی قدیمی مارول است  4 سال است که فعالیت تهیه و تولید محصولات سینمایی را شروع کرده است.

این شرکت که قصه‌های کمیک‌استریپی و ابرقهرمانانه شرکت انتشاراتی مارول را به صورت فیلم سینمایی درمی‌آورد، وارث تمام این قصه‌های مصور و کاراکترهای آن است.

به این ترتیب، شرکت فیلمسازی مارول بیش از 5000 کاراکتر ابرقهرمان و منفی را با نام مادچهره‌های مختلف و متفاوت در آرشیو خود دارد.

نیکول کیدمن در لانه خرگوش

ایسنا: مسوولان شرکت فیلمسازی فوکس در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور نیکول کیدمن در فیلم «لانه خرگوش» هستند. در صورت انجام توافق، نیکول کیدمن در این فیلم نقش همسر آرون اکهارت را خواهد داشت.

بنا بر این گزارش، جان کامرون میچل کارگردان آثاری چون «اتوبوس کوچک»، ساخت فیلم لانه خرگوش را به عهده دارد. نیکول کیدمن به عنوان تهیه‌کننده نیز با این پروژه همکاری خواهد داشت. داستان درباره یک زوج موفق است که پس از مرگ پسر 4 ساله‌شان در یک سانحه رانندگی دچار مسائل حادی شده‌اند.

 کایرا نایتلی قربانی خشونت یک آگهی ضدخشونت

فارس: بازیگر 24 ساله سینما هنگام بازی در یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی بشدت مجروح شد.

خط اصلی این آگهی خیرخواهانه درباره اعمال خشونت علیه زنان در آمریکا و اروپاست و یک سازمان خیرخواهانه کار تولید آن را به عهده دارد.

این فیلم 2 دقیقه‌ای، کایرا نایتلی را سرصحنه یکی از فیلم‌های سینمایی‌اش نشان می‌دهد که هنگام بازگشت به منزل از سوی همکار خود مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

زمانی که این فیلم 2 دقیقه‌ای فیلمبرداری می‌شد، نایتلی ناخواسته مورد هدف بازیگر نقش مقابل خود قرار گرفت و بشدت زخمی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها