به گزارش ایسنا، این نخستین مطالعهای است که به طور خاص به موضوع گیاهخواری میپردازد. افراد شرکت کننده در این مطالعه از 20 تا 89 سال، سن داشتند و دوره زمانی آن مربوط به دهه 90 میلادی است.
تیم کی، مدیر این مطالعه میگوید: «از نکات جالب این مطالعه آن است که مشخص شد احتمال بروز سرطان در افرادی که گیاهخوار هستند یا ماهی مصرف میکنند به طور چشمگیری کم است و این موضوعی است که نیاز به توجه دقیق دارد.»
آخرین تمرینهای تیم ملی فوتبال در سایه حمایت فوقالعاده مردم مکزیک
حسین کعبی: وقتی فیگو را در جام جهانی زدم....