ایرنا: داوران ایرانی، دیدار هفته بعد تیم‌های العربی کویت و الوروبای عمان را قضاوت خواهند کرد. از سویA.F.C هدایت ممبینی به عنوان داور وسط، داوود رفعتی و علیرضا یزدانی به عنوان کمک‌داور و اکبر بخشی‌زاده به عنوان داور چهارم این بازی انتخاب شدند.
کد خبر: ۲۳۹۲۵۵

محرومان هفته 30 لیگ برتر

جام‌جم: سازمان لیگ، فهرست محرومان هفته 30 لیگ برتر را اعلام کرد. در این فهرست ذوب‌آهن که بازی حساسی با استقلال پیش رو دارد بدون محروم به میدان می‌آید، اما استقلال نمی‌تواند از حضور مهدی امیرآبادی بهره ببرد. پرسپولیس هم با محرومیت رحمان رضایی روبه‌روست و پیکان از حضور علی‌اصغر مدیرروستا (سرمربی)، سید مهدی سیدصالحی و سعید لطفی محروم است. از دیگر محرومان صاحب‌نام می‌توان از غلامرضا رضایی (صبا)، جلال اکبری، محسن بنگر (سپاهان)، داوود حقی و ابوذر رحیمی (راه‌آهن) نام برد.

مربیان و بازیکنان پرسپولیس خون اهدا کردند

فارس: پیش از تمرین دیروز، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس با حضور در واحد سیار به اهدای خون پرداختند. اهدای خون توسط وینگادا و دستیاران پرتغالی او از نکات جالب توجه بود.

پرسپولیس، 25 اسفند پرواز می‌کند

فارس: تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی 27 اسفند خود با الشباب عربستان روز 25 اسفند از طریق امارات راهی این کشور خواهد شد. در صورت فراهم شدن شرایط، ممکن است پرسپولیسی‌ها مستقیما به عربستان پرواز کنند.

بوستانی، سکاندار جدید استقلال اهواز

جام‌جم: در حالی که صحبت از سپردن پستی در تیم استقلال اهواز به خداداد عزیزی بود به گزارش ایسنا، در پایان نشست شنبه‌شب مدیرعامل استقلال اهواز با کریم بوستانی، شفیع‌زاده‌ هدایت این تیم را تا پایان فصل به او سپرد. همچنین قرار است فردی برای نخستین بار در این باشگاه به عنوان مدیر فنی معرفی و انتخاب شود.

فهرست استقلال پس فرستاده شد

فارس: فدراسیون فوتبال ضمن بازگرداندن فهرست 50 نفره باشگاه استقلال، از این باشگاه خواست فهرست 40 نفره‌ای را برای سفر این تیم به امارات و قطر (به منظور بازی در لیگ قهرمانان آسیا) آماده و ارسال کند. در فهرست قبلی استقلال نام 26 بازیکن، 11 عضو کادر فنی، 4 مقام رسمی باشگاه و 9 همراه دیگر به چشم می‌خورد!

رضایی: در ایتالیا این قدر کارت نگرفته بودم

ایسنا: رحمان رضایی که مدت کوتاهی است به پرسپولیس پیوسته، دیدار بعدی تیمش در چارچوب هفته 30 را از دست داده است. رضایی در این باره می‌گوید: طی 4 ماهی که در پرسپولیس بازی می‌کنم، بیش از 7 سالی که در ایتالیا بازی می‌کردم کارت زرد گرفته‌ام.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها