گروه اقتصاد: رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با اعلام این که برای نوروز هیچ گونه افزایش سهمیه بنزینی برای خودروها پیش‌بینی نشده است، خبر داد: از 10 روز آینده برای عرضه گازوئیل سقف فروش تعیین خواهد شد. محمد رویانیان در گفتگو با مهر افزود: با توجه به این که در فصل زمستان هیچ‌گونه کاهشی در سهمیه بنزین خودروها لحاظ نشد، از این رو سهمیه بنزین خودروها در ایام نوروز ثابت خواهد ماند و در نوروز 88 سهمیه نوروزی نخواهیم داشت. وی با تاکید بر این موضوع که هیچ‌گونه سهمیه‌بندی برای عرضه گازوئیل در کشور پیش‌بینی نشده است، بیان کرد: اما برای دریافت گازوئیل، سقفی مشخص شده است تا بتوان علاوه بر مدیریت کنترل مصرف، از قاچاق این فرآورده نفتی هم جلوگیری کرد.
کد خبر: ۲۳۵۸۵۷
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور با بیان این که تعیین سقف به معنای سهمیه بندی گازوئیل نیست، تصریح کرد: سقف پیش‌بینی شده، جوابگوی مقدار مورد نیاز اتوبوس‌ها و کامیون‌ها و دیگر خودروهای دیزلی خواهد بود.

این مقام مسوول از عدم عرضه گازوئیل به خودروهای بدون کارت هوشمند سوخت تا 10 روز آینده خبر داد و افزود: پس از انقضای زمان یادشده، دریافت گازوئیل تنها با ارائه کارت هوشمند گازوئیل امکان‌پذیر خواهد بود و به خودروهایی که این کارت را ندارند، سوختی عرضه نخواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها