اولین تمرین کره‌ای‌ها در تهران

دایی: پارک جی سونگ خطرناک است

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران که از روز پنجشنبه آغاز شده است، دیروز بدون حضور لژیونرها پیگیری شد. خیلی‌ها در تمرین دیروز منتظر بودند تا هاشمیان را ببینند، اما او با هماهنگی کادر فنی از فردا در تمرینات شرکت می‌کند.
کد خبر: ۲۳۴۵۲۰
وحید که پس از فوت مادرش شرایط روحی مناسبی ندارد، قصد داشت پس از مراسم عزاداری امروز، تهران را به مقصد آلمان ترک کند، اما صحبت‌های دایی برای وحید تاثیرگذار بود.

وحید در این باره می‌گوید: به آقای دایی گفتم اصلا وضعیت روحی مناسبی ندارم. او هم گفت با این شرایط روحی اگر فکرت را منحرف کنی خیلی به نفعت است. بیا سر تمرین. ما کمک می‌کنیم غمت را فراموش کنی....

علی دایی تمرین امروز تیم ملی را صبح گذاشت تا ملی‌پوشان بتوانند در مراسم بعدازظهر مادر هاشمیان که در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود ‌شرکت کنند.

به هر حال با توجه به محرومیت غلامرضا رضایی در مقابل کره جنوبی، حضور آماده وحید هاشمیان در نوک خط حمله تیم ملی برای کادرفنی از اهمیت بسزایی برخوردار است و مربیان تلاش دارند تا با بازگرداندن این مهاجم گلزن به شرایط روحی مناسب، قدرت هجومی تیم ملی را در این دیدارخانگی افزایش دهند.

همچنین بنابر اعلام سرپرست تیم ملی، جواد نکونام ، ملی پوش باشگاه اوساسونا که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار یکشنبه شب همراهی کند، از فردا به جمع اردونشینان ملحق خواهد شد، ضمن این‌که مسعود شجاعی دیگر ملی پوش ایرانی اوساسونا هم پس از همراهی تیم باشگاهی‌اش در دیدار یکشنبه شب و در فاصله 2 روز تا دیدار برابر کره جنوبی وارد تهران خواهد شد.

اولین تمرین کره‌ای‌ها

دیروز کره‌ای‌ها‌ هم اولین جلسه تمرینی‌شان را در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کردند. کاروان 30 نفره کره جنوبی پس از پایان اردوی یک هفته‌ای خود در امارات که با 2 تساوی مقابل سوریه و بحرین همراه بود، درحالی ساعت 20 پنجشنبه شب از دبی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد که 5 بازیکن لژیونر خود را به همراه نداشت. قراراست لژیونرهای کره جنوبی بویژه 3 لژیونر شاغل اروپایی آنها روز دوشنبه به تهران بیایند.

دیدار تیم‌ ملی فوتبال ایران و کره جنوبی ساعت 15 روز چهارشنبه 23 بهمن به قضاوت بنجامین جان ویلیامز و 2 هموطن استرالیایی وی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

اظهارات علی دایی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به فاصله چند روز تا دیدار ایران و کره جنوبی در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 به سایت گل ا‌علام کرد، بازیکنی که بیش از همه از او می‌ترسد، پارک. جی سونگ است.

علی دایی که برای تماشای بازی دوستانه کره جنوبی و بحرین به دبی رفته بود، گفت: جی سونگ بازیکن خیلی خطرناکی است. وقتی او بازی می‌کند، کره تیم بهتری می‌شود.

دایی ادامه داد: کره تیم بسیار خوبی است و مسابقه سختی را پیش رو داریم، گر چه می‌توانیم برنده شویم.از بازی قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی تاکنون، پیشرفت زیادی کرده‌ایم و بازیکنان جوان ما با تجربه‌تر شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها