رییس سازمان لیگ برتر:

قیمت بلیت دربی دو برابر شد

عزیزمحمدی رییس سازمان لیگ برتر از افزایش دو برابری قیمت بلیت دربی پایتخت خبر داد و گفت: سقف بلیت ، 75 هزار نفر خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۴۴۷۹

رییس سازمان لیگ برتر با اعلام خبر دو برابر شدن قیمت بلیت دربی گفت: بلیت دیدار استقلال و پرسپولیس در روز جمعه از ساعت 6 صبح و به قیمت 8 ، 4 و دو هزار تومان در ورزشگاه آزادی به فروش می‌رسد و برای سازمان لیگ برتر تفاوتی نمی‌کند که در این دیدار چه تیمی میزبان است و بلیت‌ ها فارغ از اینکه تماشاگران هوادار چه تیمی هستند ، به فروش خواهد رسید.

وی درباره‌ جلسه‌ شورای تامین که چهارشنبه برگزار شد ، گفت: در این جلسه مواردی که در گذشته مصوب شده بود ، مورد تاکید قرار گرفت و قرار شد بلیت فروشی در دیدار پرسپولیس مقابل ابومسلم و استقلال مقابل پاس که پس از دربی برگزار می‌شود، به صورت الکترونیکی و از طریق sms پیش فروش شود که جزئیات این شیوه از بلیت فروشی در چند روز آینده مشخص می‌شود.

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا با فروش بلیت دربی در همان روز هواداران شهرستانی دچار مشکل نمی ‌شوند ، گفت: در گذشته و زمانی که بلیت پیش فروش می‌شد، هواداران شهرستانی مجبور بودند یک روز زودتر به تهران بیایند اما، حالا می‌توانند در روز بازی بلیت بخرند. شورای تامین دو شیوه‌ مختلف را از جهات مختلف مورد بررسی قرار داد و در نهایت به این نتیجه رسید که فروش بلیت در روز بازی شیوه‌ مناسب‌تری است.

محمدی سقف بلیت را 75 هزار نفر عنوان کرد و گفت: برای بازی‌های دربی نمی‌توانیم براساس میزبانی یک تیم بلیت فروشی کنیم. هر تماشاگری که زودتر در ورزشگاه باشد، می‌تواند بلیت خریداری کند.

وی از قطعی شدن حضور داوران ایرانی در دربی خبر داد و گفت: پس از داوری‌های هفته بیست و پنجم فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی نهایی رسید که از داوران ایرانی در دربی استفاده کند و فکر می‌کنیم که هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت اما، در جلسه‌ای که یکشنبه با حضور مدیران، سرپرستان و مربیان دو تیم برگزار می‌شود، مسایل را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم که از حضور داوران ایرانی در دربی حمایت کنند. به هر حال باید بپذیریم که هر داوری ممکن است اشتباه کند بنابراین باید در قبال اشتباهات احتمالی موضعی حرفه‌ای داشته باشیم.

رییس سازمان لیگ درباره‌ برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تماشاگران در روز بازی گفت: از ساعت 9 صبح برنامه‌های ویژه‌ پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین مداحی به مناسبت روزهای ماه صفر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

محمدی در پایان درباره سیستم حمل و نقل گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی از تهران و شهرستان‌های اطراف تهران در روز بازی آماده‌ی سرویس‌دهی به تماشاگران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها