مسابقات بسکتبال NBA

سرمربی تیم ممفیس اخراج شد

«مارک یاوارونی» به دلیل کسب نتایج ضعیف در تیم ممفیس گریزلیز روز گذشته از سمت سرمربیگری این تیم برکنار شد.
کد خبر: ۲۳۱۴۶۴

به گزارش مهر ، «کریس والاس» مدیرعامل باشگاه ممفیس پس از برکناری سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه «جانی دیویس» دستیار یاوارونی را به سمت مربی موقت ممفیس منصوب کرده است. «دیویس» بامداد امروز تیم ممفیس را در دیدار مقابل نیویورک نیکس که با شکست 88 بر 108 گریزلیز همراه بود، هدایت کرد. 

والاس پس از اقدام برای برکناری سرمربی تیم بسکتبال ممفیس گریزلیز گفت:«ما برای یاوارونی آرزوی موفقیت می کنیم و امیدواریم در آینده موفق شود. او در زمانی که مربی ممفیس بود هر آنچه در توان داشت را در طبق اخلاص گذاشت و سطح بالایی از حرفه‌ای گری را در تیم ما به کار گرفت».

مارک یاوارونی پیش از این به مدت 10 سال در تیم‌های فینیکس سانز، میامی هیت و کلیولند کاوالیرز مربیگری کرده است اما وی در تیم ممفیس نتوانست کارنامه موفقی از خود به جا بگذار به همین دلیل موقعیت سرمربیگری خود را از دست داد. بازیکنان ممفیس در چهل و یک دیداری که با هدایت یاوارونی در مسابقات NBA  به میدان رفتند 30 بار متحمل شکست شدند و تنها در 11 بازی جشن پیروزی برپا کردند. ضمن اینکه آنها در 7 بازی گذشته هم به طور متوالی نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده بودند. هر چند که برکناری این سرمربی هم موجب قطع روند ناکامی های ممفیس و بازیکنانش نشد و آنها بامداد امروز متحمل سی و دومین شکست خود شدند.

تیم ممفیس گریزلیز بامداد فردا برای دومین بار با هدایت «جانی دیویس» به میدان خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها