نمایش خانگی

تله‌گذار

فیلم «تله‌گذار» ساخته جان امیل محصول سال 1999 است، بتازگی به شبکه نمایش خانگی راه یافته است. اگر به بازی‌های «شون کانری» علاقه‌مند هستید، دیدن این فیلم خالی از لطف نیست.
کد خبر: ۲۳۰۵۱۱

در این فیلم شون کانری نقش یک پلیس مخفی به نام «مک» را بازی می‌کند. او در ظاهر یک سارق حرفه‌ای است تا این‌که به او ماموریت داده می‌شود، زنی خلافکار به نام ویرجینیا (کاترین زتا جونز) را تحت نظر بگیرد. او زن خلافکاری است، اما پلیس تاکنون نتوانسته علیه او مدرکی پیدا کند. مک و ویرجینیا چند سرقت انجام می‌دهند تا این‌که در یکی از سرقت‌ها پلیس آنها را به دام می‌اندازد، اما مک امکان فرار ویرجینیا را فراهم می‌کند.

سلاطین خیابانها

فیلم سلاطین خیابانها چند هفته پیش با نام فرمانروایان خیابان از برنامه سینما یک پخش شد، اگر موفق نشدید این فیلم خوب را از تلویزیون تماشا کنید، می‌توانید آن را از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی دریافت کنید. این فیلم را «دیوید ایر» کارگردانی کرده است.

در این فیلم بازرس تامی یکی از افراد درستکار پلیس متوجه می‌شود که همکار وی به نام واشنگتن برایش پاپوش درست کرده، چندی نمی‌گذرد که واشنگتن توسط عده‌ای در یک فروشگاه به قتل می‌رسد. همه به تامی سوءظن پیدا می‌کنند اما تامی برای این‌که به همکاران خود ثابت کند که در مرگ واشنگتن دخالتی نداشته اقدام به پیدا کردن قاتلین واشنگتن می‌کند و سرانجام آنها را پیدا و به قتل می‌رساند و از طریق رسانه‌ها مطلع می‌شود دو نفری را که به قتل رسانده مامور مخفی پلیس بوده‌اند و پلیس نیز به دنبال او می‌گردد. سرانجام تامی متوجه می‌شود تمامی این اتفاقات به دستور فرمانده وی (واندر) است. بنابراین به سراغ او رفته و وی را به قتل می‌رساند و خود را تسلیم پلیس می‌کند.

سرکار راج

فیلم سرکار راج را رام‌گوپال وارما در سال 2008 برای سینمای هند کارگردانی کرده است.

در این فیلم آمیتاباچان و پسرش آبیشک بازی می‌کنند. این فیلم به مدیریت سعید مظفری به فارسی دوبله شده است و به شبکه نمایش خانگی راه یافته است.

سرکار (آمیتاباچان) همچنان قدرت سیاسی و مافیایی ایالت است. شنکر (آبیشک باچان) پسرش نیز با او همکاری می‌کند. یک شرکت خارجی قصد دارد تا در ایالت ماهاراشترا نیروگاه جدید برق احداث کند. آنان آنیتا (آشواریا رای) دختر صاحب شرکت را به عنوان نماینده اجرایی به منطقه اعزام می‌کنند. او موفق به ملاقات با سرکار می‌شود و با کمک شنکر موافقت او را برای ساخت نیروگاه جلب می‌کند. اما بازی‌های سیاسی و کارشکنی از سوی مخالفان آغاز می‌شود که منجر به کشته شدن شنکر می‌شود.

سرکار هم تمام قاتلان او را نابود می‌کند و متوجه می‌شود که طراح تمام این بازی‌ها کسی بود که سرکار او را به عنوان معلم خود می‌شناخته و احترام زیادی برای او قائل بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها