بسکتبال NBA

ممفیس به قعر جدول سقوط کرد

تیم ممفیس گریزلیز پس از متحمل شدن شکست مقابل «کاوالیرز» با مجموع 27 باخت و 11 پیروزی به قعر جدول رده‌بندی مسابقات کنفرانس غرب در منطقه جنوب غرب سقوط کرد.
کد خبر: ۲۲۹۱۸۵

به گزارش مهر، در این بازی که با نتیجه 102 بر 87 به پایان رسید، حامد حدادی ملی پوش 2 مترو 18 سانتیمتری بسکتبال کشورمان 5 دقیقه و 18 ثانیه برای ممفیس گریزلیز بازی کرد تا سومین حضور رسمی خود در مسابقات بسکتبال آمریکا (NBA) را تجربه کند اما در کسب امتیاز نتوانست کمک حال هم تیمی‌هایش باشد.

واگذاری نتیجه به تیم «کاوالیرز» چهارمین شکست متوالی بازیکنان ممفیس گریزلیز در لیگ NBA بود. در این بازی بسکتبالیست‌های ممفیس کوارتر دوم را با برتری (24 بر 21) خود تمام کردند. اما آنها سایر کوارترها را به ترتیب با نتایج (20 بر26)، (22 بر 29) و (21 بر 26) واگذار کردند.

ممفیس گریزلیز با متحمل شکست در دیدار امروز جمع تعداد باخت‌های خود را به 27 رساند تا با وجود کسب 11 برد در دیدارهای گذشته به رده آخر مسابقات بسکتبال NBA در منطقه کنفرانس غرب و در بخش جنوب غرب سقوط کند.

در جریان دیدار امروز دو تیم ممفیس گریزلیز و کاوالیرز عنوان امتیازآورترین بازیکن به «جیمز» تعلق گرفت که توانست در مدت 40 دقیقه 30 امتیاز به دست آورد. هم‌تیمی حدادی به نام «لاوری» هم در مدت 30 دقیقه 25 امتیاز گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها