جام‌جم: 2 مربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی، دیدار تدارکاتی دیروز ایران و چین را در ورزشگاه آزادی تماشا کردند. این احتمال وجود دارد که آنها برای آنالیز بیشتر ایران در بازی مقابل سنگاپور، تا چهارشنبه در تهران بمانند. تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی روز 23 بهمن ماه در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2010 در تهران مقابل تیم ملی کشورمان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۲۲۸۸۰۰

بمب خبری هدایتی

جام‌‌‌جم: رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از اعلام بمب خبری تا روز دوشنبه خبر داد. حسین هدایتی به هواداران وخبرنگاران قول داده خبرهای خوشی‌ برای پرسپولیس در راه است. هدایتی اعلام کرده این خبرها جزو بمب خبری جدیدش خواهد بود و روز دوشنبه در مراسم معارفه انصاری‌فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد شد.

تقدیر سپاهان از کاکا

مهر: محمدرضا ساکت، مدیر عامل سپاهان با تقدیر ویژه از کاکا، ستاره برزیلی که موضع مقتدرانه‌ای مقابل جنایات رژیم صهیونیستی گرفت، عنوان کرد: قطعا باشگاه سپاهان یک یادمان و هدیه نفیس از سوی مردم اصفهان و خانواده سپاهان برای این ورزشکار بزرگ ارسال خواهد کرد.

فیروز کریمی عزادار شد

جام‌جم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم در غم از دست دادن پدر خویش به سوگ نشسته است. فیروز کریمی که سال گذشته مادر خود را از دست داده بود، پنجشنبه شب پدرش را نیز از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها