گزارش تمرین امروز تیم ملی

رحمتی به طالب لو گل زد

بازگشت کریم باقری به تمرینات، گلزنی سید مهدی رحمتی و حضور پررنگ اریش روته مولر از نکات جالب توجه تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال بود.
کد خبر: ۲۲۸۵۹۱

به گزارش مهر، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار دوستانه مقابل چین امروز در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار شد. در ابتدای این تمرین که از ساعت 15 آغاز شد بازیکنان به بازی تنیس فوتبال پرداختند.

از ساعت 15 و 10 دقیقه با ورود علی دایی به زمین چمن کمپ تمرین به صورت جدی دنبال شد. او در ابتدا برای بازیکنان صحبت کرد و در ادامه ملی پوشان به مدت 15 دقیقه زیر نظر روته مولر دویدند و بدنهای خود را گرم کردند.

کریم باقری که در بازی مقابل چین از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شده بود امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان تمرین کرد.

پس از 15 دقیقه دویدن و گرم کردن با توپ بازیکنان به کار با توپ زیر نظر روته مولر و هومن افاضلی پرداختند. این تمرین 10 دقیقه به طول انجامید و پس از آن بازیکنان به دو گروه سبز و نارنجی تقسیم شدند.

بازیکنان حاضر در دسته سبز را محسن بنگر، خسرو حیدری ، پیروز قربانی ، ستار زارع ، کیانوش رحمتی ، میثم بائو، احسان حاج صفی، سید مهدی سید صالحی و حسین کعبی تشکیل می دادند.

در تیم نارنجی نیز کریم باقری ، مجید غلام نژاد، هادی عقیلی ، مازیار زارع ، حسن اشجاری، جلال حسینی، غلامرضا رضایی، آرش برهانی ، محمد نوری و محمدرضا خلعتبری حضور داشتند.

پس از تقسیم بازیکنان به دو دسته ملی پوشان در 3 تایم 15 دقیقه ای در فضایی محدود به تمرین پاسکاری پرداختند.

درج نام یکی از شرکت های تولید کننده محصولات غذایی روی پیراهن تیم ملی طی روزهای گذشته بازتاب های مختلفی را بدنبال داشته است. با این حال در تمرین امروز تیم ملی نام این شرکت روی گرمکن مربیان تیم ملی به غیر از علی دایی به چشم می خورد.

بخش پایانی تمرین امروز تیم ملی به فوتبال دست گرمی در غالب دو تیم سبز و نارنجی اختصاص داشت . این بازی 15 دقیقه ای در پایان  به برتری 2 بر صفر تیم سبز انجامید ، گلهای تیم سبز را سید مهدی رحمتی و سید مهدی سید صالحی به ثمر رساندند.

با توجه به کمبود بازیکن مهدی رحمتی به جای ایستادن درون دروازه در نقش مهاجم تیم سبز به میدان رفت و یک گل برای این تیم به ثمر رساند.

در جریان بازی درون تیمی مجید غلام نژاد ، محمدرضا خلعتبری و محسن بنگر دچار آسیب دیدگی جزیی شدند اما پس از لحظاتی با مداوای کادر پزشکی به جریان تمرین بازگشتند. در پایان تمرین امروز علی دایی ، دروازه بانهای تیم ملی را تمرین داد.

آرش برهانی در کنار دیگر ملی پوشان به تمرین پرداخت اما در پایان با کمک کادر پزشکی پای آسیب دیده خود را بانداژ کرد تا برای مسابقات پیش رو مشکلی از بابت همراهی تیم ملی نداشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها