بازپرس ویژه قتل تهران خبر داد:

توقف شرورهای قاتل در آخرین ایستگاه

گروه حوادث: با پیگیری گسترده بازپرس ویژه قتل تهران و کارآگاهان پلیس آگاهی، 4 شرور آدمکش که با ایجاد رعب و وحشت مرتکب قتل یک مرد میانسال شده بودند، در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر شدند. محمدحسین شاملو، بازپرس ویژه قتل تهران با اشاره به دستگیری شرورهای قاتل به «جام‌جم» گفت: ساعت 45/19 روز هفتم دی‌ماه رانندگان خودروهای عبوری در سه راه افسریه ابتدای خیابان بسیج در حالی که در ترافیک شبانگاهی به انتظار عبور از این محل بودند، مشاهده کردند 4 سرنشین یک دستگاه خودروی پرادو مشکی رنگ، یکباره به سوی مرد میانسالی حمله‌ور شدند و پس از ضرب و جرح وی، یکی از آنها با چاقو به وی حمله کرد، سپس 4 سرنشین خودرو با تهدید و عربده‌کشی، مردم را تهدید کردند در صورتی که در نزاع‌ آنها دخالت کنند، آنها را نیز مورد حمله قرار خواهند داد.
کد خبر: ۲۲۷۹۸۱

بازپرس ویژه قتل تهران افزود: به دنبال این ماجرا، یکی از سرنشینان خودرو برای آن که ردپایی از درگیری خود با مرد میانسال به جا نگذارد، اقدام به کندن پلاک‌های خودرو کرد و در این حال، راننده با عبور از جدول خیابان در مسیر مخالف به اتفاق همدستانش متواری شد.

مرگ مرد میانسال

بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی افزود: به دنبال فرار شرورها از محل درگیری، مرد میانسال که از ناحیه پهلو هدف اصابت چاقو قرار گرفته بود از سوی رهگذران با خودروی وانت‌باری به بیمارستان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات وارده، قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

شاملو تصریح کرد: با گزارش این موضوع به دادسرای جنایی، در تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول مرد 45 ساله‌ای به نام علیرضا بوده است که هنگام پرسیدن نشانی برای بازگشت به اسلام‌شهر، از سوی سرنشینان خودرو ابتدا به تمسخر گرفته شده، سپس به قتل رسیده است.

پیگیری ویژه

بازپرس جنایی افزود: در حالی که هیچ سرنخی از سرنشینان خودرو و مهاجمان در دسترس نبود، یک هفته پس از این حادثه ماموران کلانتری 157 اطلاع یافتند سرنشینان خودروی پرادوی مشکی رنگی پس از تصادف ساختگی با یک خودرو پراید قصد سرقت وسیله نقلیه او را داشته‌اند که هوشیاری راننده مبنی بر خاموش کردن خودرو و برداشتن سوئیچ، آنها را ناکام می‌گذارد و پس از درگیری میان سرنشینان 2 خودرو بار دیگر سرنشینان پرادو با تخریب خودروی پراید فرار می‌کنند که تعدادی از شماره‌های خودرو از سوی یکی از شاهدان یادداشت می‌شود و در اختیار پلیس قرار می‌گیرد.

شاملو افزود: با به دست آمدن این سرنخ، جستجوی کارآگاهان شعبه 10 پلیس آگاهی در این زمینه آغاز شد و ابتدا مالک خودرو که یک زن بود، در ورامین شناسایی و مشخص شد وی محل سکونت خود را تغییر داده است.  در ادامه تحقیقات در مرحله بعدی، سرانجام محل سکونت مالک شناسایی شد و این زن همراه پسر 19 ساله‌اش محسن برای تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

شاملو افزود: با بررسی خودرو و مشاهده سائیدگی زیر خودرو هنگام عبور از جدول، مشخص شد عامل جنایت محسن است که پس از اطلاع از پیگیری پرونده از سوی پلیس آگاهی، سند خودرو را به نام مادرش ثبت کرده است.

اعتراف

بازپرس ویژه قتل تهران تصریح کرد: محسن در تحقیقات ابتدایی، 3 نفر از دوستانش به نام‌های فرشاد، مجتبی و جلال را عامل درگیری و جنایت معرفی کرد.

با اعتراف متهم در مرحله بعدی و در یک اقدام ضربتی، همدستان وی نیز دستگیر شدند و اعتراف کردند؛ روز حادثه، محسن مرتکب جنایت شده است.

با اعتراف همدستان متهم شرور و مواجهه حضوری یکی از شاهدان، محسن زبان به اعتراف گشود و به قتل مرد 45 ساله که از آنها نشانی پرسیده بود، اعتراف کرد.  شاملو خاطرنشان کرد: این متهمان از افراد شروری هستند که با بی‌رحمی مرتکب جنایت شده‌اند و در حال حاضر، تحقیقات ویژه درباره سوابق و دیگر اعمال مجرمانه آنها که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کردند، آغاز شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها