تیم «ممفیس گریزلیز» در حالی سی و چهارمین دیدار خود در مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا را با برتری مقابل «دالاس ماوریکس» به پایان رساند که حامد حدادی با وجود حضور در میدان نتوانست به افزایش امتیازات تیمش کمک کند.
کد خبر: ۲۲۷۷۹۵

به گزارش مهر، در این بازی که با برتری 102 بر 82 تیم ممفیس گریزلیز تمام شد، حامد حدادی تنها یک دقیقه و چهل و شش ثانیه برای تیمش بازی کرد اما هرگز نتوانست امتیازی به دست آورد.

بازیکنان ممفیس تنها در کوارتر دوم و با نتیجه (15 بر 20) مغلوب حریف شدند. آنها در سایر کوارترها به ترتیب با نتایج (35 بر 25)، (26 بر 23) و (26 بر 14) به برتری دست یافتند.

شاگردان «مارک لاوارونی» با غلبه بر «دالاس ماوریکس» یازدهمین پیروزی خود در این فصل از رقابت‌های بسکتبال حرفه‌‍‌ای آمریکا (NBA) را جشن گرفتند تا در مجموع با 23 باخت و 11 پیروزی در رده دهم جدول رده بندی مسابقات کنفرانس غرب قرار گیرند.

تیم ممفیس گریزلیز دیدار آتی خود در رقابت‌های NBA را مقابل «تیمبر وولوز» برگزار می کند. این دیدار بامداد چهارشنبه برگزار می شود.

در جریان دیدار تیم‌های ممفیس گریزلیز و دالاس ماوریکس «مایو» که 42 دقیقه بازی کرد با کسب 21 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ممفیس شد. «نووتیزکی» با کسب 28 امتیاز در مدت 34 دقیقه امتیازآورترین بازیکن میدان شد. وی برای تیم دالاس ماوریکس به میدان رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها