جام‌جم: در حالی‌که پیشتر آخرین اولتیماتوم باشگاه پاس به وینکو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال این باشگاه داده شده بود، ‌دیروز هم پاس باخت تا بگوویچ در آستانه اخراج قرار گیرد. این مربی کروات بعد از بازی گفت: داور 3 امتیاز بازی را از ما گرفت و به ابومسلم هدیه کرد. تاکنون 8 یا 9 امتیاز حساس را داوران از ما گرفته‌اند. البته مشکل تیم ما در این بازی، دفاع وسطمان بود.
کد خبر: ۲۲۷۰۶۱

حنطه: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است

جام‌جم: علی حنطه، سرمربی جدید ابومسلم هم اشتباهات داوری مسابقه را تایید کرد و گفت: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است. اما اگر داوران ما مانند بازیکنان حقوق بگیرند و به آنها رسیدگی شود، دیگر مشغله فکری نخواهند داشت و همین اشتباهات را از آنها نخواهیم دید.حنطه درباره بازی بعدی تیمش مقابل استقلال اهواز و اکبر میثاقیان گفت: دست میثاقیان را می‌بوسم چون او استاد من است، اما هم‌اکنون فکرم ابومسلم است.

انتقاد دوباره مایلی‌کهن

فارس: محمد مایلی‌کهن، سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی‌های تدارکاتی تیم ملی هم به این تیم و هم به لیگ ضرر می‌زند. ما با مجموعه‌ای از بازیکنان در دیدارهای تدارکاتی به میدان می‌رویم و در دیدارهای رسمی با بازیکنان دیگری بازی می‌کنیم. اگر هدف از این مسابقه‌ها کنار هم بودن بازیکنان است، این کار را در تهران یا کیش انجام دهیم. در چنین شرایطی نه قهرمان لیگ قهرمان واقعی است و نه سقوط‌کننده‌ها، سقوط‌کننده‌های حقیقی هستند، چون تیم‌ها در غیاب بهترین بازیکنان خود بدون قدرت واقعی‌شان به میدان رفته‌اند.

حمله باشگاه استقلال به رئیس سازمان لیگ

ایرنا: به دنبال اظهارنظر روز یکشنبه محمدی، رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال مبنی بر این که «واکنش قلعه‌نویی به برنامه‌ریزی لیگ، بهانه  این مربی برای توجیه ناکامی احتمالی تیمش محسوب می‌شود،» باشگاه استقلال دیروز در بیانیه تندی به این اظهارنظر اعتراض کرد. محمدی هم در پاسخ گفت تا پایان بازی‌های این هفته، جوابی به این بیانیه نمی‌دهم.

خودروی پراید، جایزه قهرمانی فوتسال

جام‌جم: در حالی که هنوز 3 هفته دیگر تا پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران باقیمانده، تیم فولاد ماهان اصفهان قهرمانی خود را در این مسابقه‌ها مسجل کرده است. به گزارش واحد مرکزی خبر، طاهری، مدیرعامل این باشگاه اعلام کرد به پاس قدردانی از این قهرمانی زودهنگام به هریک از اعضای تیم، یک دستگاه خودروی پراید اهدا شده است.

اولروم استقلالی نمی‌شود

جام‌جم: دیروز عرفان اولروم، مهاجم نیجریه‌ای تیم ابومسلم برای تیمش بازی و 2 بار گلزنی کرد تا امکان قانونی انتقال وی به استقلال منتفی شود. طی هفته‌های اخیر اخبار زیادی درباره جدایی اولروم از ابومسلم و پیوستن او به استقلال منتشر شده بود.

مومن‌زاده، به پیکان پیوست

مهر:‌ احمد مومن‌زاده که به دلیل اختلاف با مجید جلالی، سرمربی فولاد خوزستان نیم‌فصل اول را دور از مسابقات سپری کرد، در تعطیلات نیم‌فصل با عقد قراردادی 6 ماهه به تیم پیکان قزوین پیوست. پیکان در فصل نقل و انتقالات میلاد زنیدپور، هافبک تیم سایپا را نیز به خدمت گرفت.

مجیدی در امارات ماند

مهر: فرهاد مجیدی که با هماهنگی کادر فنی استقلال برای گذراندن تعطیلات نیم فصل به امارات سفر کرده بود، هنگام بازگشت از این کشور با مشکلی از سوی مسوولان باشگاه النصر مواجه شد. مجیدی سال گذشته از النصر به فیفا شکایت کرده بود و مسوولان این باشگاه اماراتی هم برای تلافی، ویزای اقامتش را باطل کردند تا او نتواند به ایران برگردد.

انگودی جریمه و محروم شد

جام‌جم: از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ژان انگودی، مهاجم کامرونی ابومسلم به دلیل تخلف در دیدار با ملوان به 5 میلیون ریال جریمه نقدی و 2 جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. همچنین باشگاه استقلال اهواز به پرداخت مبلغ 20 میلیون تومان به داوود حقی، 14 میلیون تومان به مجتبی ترشیز و 5/21 میلیون تومان به حمید سرآبادانی محکوم شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها