رییس فدراسیون فوتبال:

تکلیف تیم امید فردا مشخص می‌شود

یکشنبه با برگزاری نشست کمیته تیم های ملی فوتبال، سرمربی تیم امید را مشخص می‌کنیم.از ذوالفقارنسب، استیلی، ابراهیم زاده، جلالی و مظلومی برنامه خواسته ایم. تمامی جوانب را بررسی خواهیم کرد.
کد خبر: ۲۲۵۹۱۹

به گزارش ایسنا، علی کفاشیان که روز گذشته اعلام کرده بود که در این جلسه تنها برنامه‌های گزینه‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و ظرف 10 روز آینده سرمربی تیم امید مشخص خواهد شد ، در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفت: طبق توافق نهایی که با دبیرکل کمیته ملی المپیک داشتیم مقرر شد تا از مربیان داخلی برای سرمربی گیری تیم ملی امید استفاده کنیم. بر هیمن اساس 5 گزینه را مورد نظر داشته و از اعضا خواستار برنامه شدیم.

وی بیان کرد: فردا با تشکیل جلسه کمیته تیم های ملی برنامه های مربیان مورد نظر را مورد بررسی قرار داده و در نهایت گزینه نهایی را معرفی خواهیم کرد.

کفاشیان خاطر نشان ساخت: از ذوالفقارنسب، استیلی، ابراهیم زاده، جلالی و مظلومی برنامه خواسته ایم. تمامی جوانب را بررسی خواهیم کرد. در این میان شرایطی وجود دارد که باید 2 طرفه باشد و به تفاهم نهایی برسیم.

رئیس فدراسیون در خصوص داور داربی گفت: طبق توافقی که با سازمان لیگ برتر صورت گرفته بی شک از داور ایرانی استفاده خواهیم کرد. چرا که داوران ایرانی درحد داوران خارجی بوده و امیدوارم شاهد قضاوت خوبی در دیدار پیروزی و استقلال باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها