چهار گوشه ورزش

ثبت 2 رکورد ملی در لیگ برتر شنا

جام‌جم: ثبت 2 رکورد جدید ملی شنا در رده‌های سنی 12 11 و 17 15 سال توسط رهام پیروانی و پوریا مالدار در رشته 200 متر کرال پشت از مهمترین حوادث نخستین روز از رقابت‌های مرحله دوم ششمین دوره لیگ برتر شنای باشگاه‌های کشور بود.
کد خبر: ۲۱۹۶۹۱

رقابت 244 تکواندوکار

جام‌جم: حضور 244 تکواندوکار نشان‌دهنده استقبال قابل توجه مدعیان در اولین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو در خانه تکواندوست. در این رقابت‌ها که از صبح دیروز با مبارزه تکواندوکاران وزن‌های هفتم و هشتم آغاز شده است، رضا مهماندوست و مجید افلاکی به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی تکواندو عملکرد مدعیان را زیر نظر دارند.

کاراته در تراکم لیگ

جام‌جم: بازار رقابت در لیگ‌های کاراته این هفته داغ و فشرده خواهد بود. هفته دوم از پیکارهای سوپرلیگ کاراته مردان، هفته سوم از دور رفت لیگ نوجوانان و هفته سوم از لیگ آینده‌سازان پسران به طور همزمان روز جمعه 8 آذر در سالن خانه کاراته شهید افراسیابی برگزار می‌شود و طی آن 20 تیم از سراسر کشور در 2 گروه الف و ب به مصاف هم می‌روند.

صعود 86 پله‌ای تنیس‌باز برتر ایران

ایرنا: در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی تنیس محمد مهذب‌نیا، تنیس‌باز برتر ایران با کسب 9 امتیاز 86 پله صعود داشت.  سوای مهذب‌نیا  که در مکان 908 قرار گرفت  امیرسهیل محسنی، روزبه کامران، سعید احمدوند و انوشا شاهقلی نیز در این رده‌بندی صعود داشتند.

رقابت شمشیربازان اپه در جایزه بزرگ

فارس: رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ اسلحه اپه در رده سنی بزرگسالان فردا در سالن شهید کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار خواهد شد.  رقابت‌های جایزه بزرگ اسلحه سابر نیز پنجشنبه گذشته پشت سر گذاشته شد و در نهایت مجتبی عابدینی از مازندران مقام اول را کسب کرد. در ادامه این مسابقه‌ها شمشیربازان اسلحه فلوره روز پنجشنبه 14 آذرماه با هم رقابت خواهند کرد.

برنامه هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد

جام‌جم: برنامه نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر کشتی‌آزاد پس از انصراف تیم نفت و گاز مسجد سلیمان از سوی کمیته لیگ کشتی اعلام شد. با توجه به تقسیم 11تیم شرکت‌کننده در قالب 2 گروه 6 و 5 تیمی این رقابت‌ها از روز دوشنبه 11 آذر ماه در شهرهای زیر آب، دورود، تهران و ساری آغاز خواهد شد. در گروه الف صدرای زیر آب در خانه میزبان تیم هم استانی خود آزادگان بابل است و سیمان دورود میزبان تیم پرستاره نفت تهران خواهد بود. در این گروه تیم گراد تهران در هفته نخست استراحت دارد. در گروه ب راه‌آهن مشهد در تهران به مصاف نیروی زمینی ارتش می‌‌رود. صنایع و معادن همدان هم در ساری به مهمانی باشگاه عسکری محمدیان می‌رود و در نهایت، 2 تیم مازنی گاز مازندران و KSB  کلاردشت هم رودرروی هم قرار می‌گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها