مهر: رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان تاکید کرد برخلاف نظر کـمـیـتـه انـضـبـاطی این فدراسیون معتقد است که علیرضا نیکبخت واحـدی بـایـد از هـمـراهـی تـیـم فـوتبال پرسپولیس نیز محروم شود. این در حالی است که شریفی رئیس کمیته انضباطی قصد ندارد نیکبخت را از بازی در پرسپولیس محروم کند.
کد خبر: ۲۱۷۸۴۸

پیروزی پرگل استقلال

جـام‌جم: تیم فوتبال استقلال تهران در دیداری تدارکاتی، تیم دسته اولی آپادانا را با نتیجه 10 بر یک شکست داد. در این بازی علیرضاعباسفرد (ثانیه 15)، جان واریو (18)، علی علیزاده (50، 64 و 89)، آرش بــرهــانــی (82 و 90)، مـیـثــم مـنـیـعـی (78) و فـرهـاد مجیدی (60 و 75) برای استقلال گلزنی کردند. تک‌گل حریف را هم سعید سلیمانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

چرخابی سرمربی شد، نوید‌کیا ماند

جـام‌جـم: سـرانـجـام هـیـات مـدیره سپاهان تصمیم گرفت حـسـیـن چـرخـابـی را از حـالـت مـوقـت خارج و او را به عنوان سرمربی قطعی این باشگاه اصفهانی معرفی کند.

چـرخابی که پس از برکناری انگین فیرات، به عنوان مربی موقت، هدایت این تیم را به‌عهده گرفته بود، دیروز با حضور در بـاشـگـاه سـپاهان و مذاکره با مسوولان این باشگاه، به طور رسمی هدایت این تیم را به عنوان سرمربی به‌عهده گرفت.

سـپــاهــانــی‌هــا دیــروز عــلاوه بــر امـضــای قــرارداد یـکـســالـه چــرخــابـی، قـرارداد مـشـابـهـی هـم بـا مـحـرم نـویـد‌‌کـیـا بـه امـضـا رساندند تا شایعه استقلالی شدن این بازیکن منتفی شود. 

قرارداد 170 میلیونی مدیرعامل

فارس: در حسابرسی باشگاه پیام مشهد، قرارداد 170 میلیونی دیده می‌شود که مربوط به مدیرعامل و هزینه‌های پیش‌بینی نشده اسـت. ایـن در شرایطی است که بازیکنان پیام از ابتدای فصل تا به امروز، فقط 13 درصد مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند.

پیام ــ راه‌آهن، لغو نمی‌شود

جام‌جم: رئیس سازمان لیگ گفت: درخواست باشگاه پیام را بـرای لـغـو مـسـابـقه با راه‌آهن بررسی می‌کنم، اما امکان لغو وجود ندارد؛ چراکه مشکل بی‌پولی تیم پیام به مسوولان استان خراسان مربوط می‌شود، نه سازمان لیگ.

جباری، جراحی شد

فارس: مجتبی جباری ساعت 30/10 صبح دیروز در بیمارستان عرفان، پای آسیب‌دیده خود را جراحی کرد. پزشک این بازیکن، پای هافبک استقلال را با لیزر مورد عمل قرار داد. با این جراحی،‌ جباری تا یک ماه آینده قادر به حضور در تمرینات نیست.

3 انتصاب در هیات فوتبال استان تهران

مـهـر: حـبـیـب‌الله شیرازی 5 روز پس از انتصاب به عنوان سرپرست هیات فوتبال استان تهران، تغییراتی در کادر اجرایی این هیات به وجود آورد. بر این اساس، مهدی انوری به عنوان نایب رئیس و قائم‌مقام هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد. هـمـچـنـیـن حـسـیـن عـسـگـری، داور بازنشسته فوتبال کشور با عنوان دبیر این هیات مشغول فعالیت می‌شود و جای مصطفی شهبازی را خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها