دنائینی از تهران: چندی پیش به شهر کاشان و مزار سهراب سپهری رفته بودم. متاسفانه مزار ایشان نشست کرده و گود رفته بود. کاش مسوولان نسبت به ترمیم و تعمیر مزار این شاعر گرانقدر، قدری اندیشمندانه‌تر عمل کنند.
کد خبر: ۲۱۶۵۴۲
شهماری از تهران: با این که کارمند دولت هستم، ولی سفرکارت به من و همکارانم تعلق نگرفته است.

یوسفی از قزوین:  اخیرا سیستمی در امور مخابراتی به کار گرفته می‌شود که اگر مشترکی خطش مشغول باشد، اپراتور اعلام می‌کند که این خط در حال  مکالمه  است و باید بعدا تماس بگیریم. این در حالی است که شخص تماس گیرنده بدون این که با مشترک مورد نظر مکالمه‌ای داشته باشد، باید هزینه پیامی که اپراتور می‌دهد، بپردازد.

حمیدی از جاده مخصوص کرج:  با شروع فصل سرما، گاز کپسول نایاب شده است. وقتی پیگیری می‌کنیم، می‌گویند:  ایران گاز سرویس‌دهی مناسبی ندارد و وقتی از شرکت ایران‌گاز علت را جویا می‌شویم، آنها نیز ابراز می‌کنند پالایشگاه گاز نمی‌دهد. تکلیف مردم در این سرما چیست؟

سیاوشی از مهرشهر کرج:  اراذل و اوباش حسین‌آباد مهرشهر آسایش اهالی این منطقه را سلب کرده‌اند. از نیروی انتظامی درخواست رسیدگی و حضوری پررنگ‌تر دارم.

عبدالله علیپور از رشت:  6 ماه است  ازدواج کرده‌ام، ولی در این مدت هنوز موفق به دریافت وام ازدواج نشده‌ام.

یک هموطن از ایلام:  دو ماهی است آب شرب  استان ایلام بدمزه و بودار شده است و روزی 3 بار نیز قطع می‌شود. ای کاش اداره آبفای منطقه فکری به حال این معضل می‌کرد.

علیرضا یعقوبی از اردبیل: چند روز پیش پروازهای اردبیل‌  تهران بدون هیچ‌گونه دلیلی با 5 ساعت تاخیر مسافران را به مقصد رساند، این در حالی است که مسوولان پروازهای هوایی اظهار می‌کنند حداکثر تاخیر پروازهای هوایی به 5 ساعت رسیده است.

سرداری: از فروردین ماه بازنشسته شده‌ام، ولی دانشگاه شهید بهشتی تاکنون دستمزد و پاداش پایان خدمت مرا نپرداخته است.

یک دانشجو: اتوبوس‌های خط مهاباد  ارومیه سرویس‌دهی بسیار نامناسبی دارند. از شرکت اتوبوسرانی این شهرستان درخواست ساماندهی این وضعیت را دارم.

یک فرهنگی: از شهرداری قزوین به خاطر رسیدگی به مشکلات شهری هموطنان قزوینی کمال تشکر دارم.

حمید شیخی‌زاده از بندر امام‌خمینی:‌ برخی ماموران پلیس راه در این منطقه، رفتار مناسبی با هموطنان ندارند. از نیروی محترم پلیس درخواست رسیدگی دارم.

یک شهروند: اخیرا اتوبوس‌های پایانه فیاض‌بخش ‌ میدان محمدیه، خیابان خیام شمالی را از مسیر خود حذف کرده‌اند.

یک هموطن: سال گذشته وقتی قیمت سیب‌زمینی بالا رفت، کارخانه‌های تولید چیپس، قیمت محصولات خود را افزایش دادند. حال که این قیمت محصول پایین آمده بهای این اقلام هنوز بالاست و هیچ کاهشی نیافته است.

ایرج کیارشی از رشت:  مهر ماه 30 هزار تومان از بانک ملی رشت به اصفهان حواله کردم که کارمزد آن 50 تومان شد، مجددا همان مبلغ را آبان ماه به اصفهان حواله کردم و این بار 2000 تومان به عنوان کارمزد از من اخذ شد. آیا سیستم بانکداری نوین یعنی این؟!

وطنخواه: نمایندگان محترم مجلس آگاه باشند که مشکل هموطنان زیاد و یا کم بودن تعطیلات نیست، بلکه هموطنان از تورم و نگرانی گله دارند.

احسانی:  ‌سال 53 با مدرک لیسانس بازنشسته شدم که با اجرای نظام هماهنگ حقوق 150 هزار تومان به حقوقم اضافه شده؛ آیا انصاف است؟!

عنایی از قم:  با توجه به این که یک شرکت مخابراتی هر روز تبلیغ رایگان بودن امکانMMS  را تبلیغ می‌کند، ولی نمایندگی این شرکت در قم، جهت ثبت‌نام‌MMS  مبلغ 1000‌تومان دریافت می‌کند.

صالحی از تهران: اجرای طرح بسته‌بندی میوه و تره‌بار، بجز بالا رفتن هزینه‌ها و گران‌تر شدن قیمت‌ها، چیز دیگری به همراه نخواهد داشت.

حسن گنجی:  کاش ورزش‌های باستانی در شهرستان‌هایی که هیچ زورخانه‌ای وجود ندارد، دوباره احیا شود.

یک هموطن:  روستای روته در فشم فاقد آب شرب است و همین مساله باعث بروز بسیاری از مشکلات برای هموطنان شده است.

یک هموطن از شوشتر:  یکی از کارکنان تعاونی مسکن مهر هستم که نزدیک 14 ماه است حق و حقوق خود را دریافت نکرده‌ام. از اداره کل تعاون شهرستان خوزستان و شوشتر درخواست رسیدگی دارم.

قربانی از ابهر: مسافربر شخصی هستم که پس از گذشت یک سال و نیم، کارت سوختم را تحویل نگرفته‌ام و هر روز به ارگان و سازمان دیگری پاس داده می‌شوم.

رضوانی از آستارا:  متاسفانه برنامه‌های شبکه 4 در این منطقه غیرقابل دریافت است.

در پی درج پیام مورخ 20 مرداد تحت عنوان (استقرار ماموران نیروی انتظامی در بوستان فدک فردیس) روابط عمومی ناجا با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: فرماندهی انتظامی استان تهران اعلام داشته؛ از طریق کلانتری 23 فردیس در شهرک ناز، یک واحد کانکس مستقر و تعداد 3 نفر نیروی کادر و وظیفه به طور روزانه در آن حوزه گشتزنی می‌کند، در ضمن به منظور برخورد با مزاحمان و اراذل و اوباش، تذکرات لازم به عوامل مربوط داده شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها