نیوز آو دِ ورلد: فرانک لمپارد بازیکن تیم چلسی مدعی شد که تیمش در سال‌های آینده فاتح لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد. او گفت: ما می‌خواهیم در فصل جاری لیگ قهرمانان، فاتح شویم و این‌بار جای اشتباه نیست. هر سال که می‌گذرد، تشنگی ما برای قهرمانی بیشتر می‌شود. لمپارد که عصر شنبه صدمین گلش را در لیگ برتر برای چلسی زد، گفت: هر سال کارمان را با طراوت آغاز می‌کنیم.
کد خبر: ۲۱۴۱۴۹

درخواست دل پیه‌رو از هواداران‌

اسکای اسپورتس: الساندرو دل پیه‌رو کاپیتان تیم یوونتوس که در بازی شنبه‌شب تیمش مقابل آ.اس.رم گلی تماشایی زد؛ با ابراز رضایت از بهبود وضع یوونتوس گفت: هدفمان این است که تداوم خود را حفظ کنیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفمان برویم.

 مهاجم محبوب یوونتوس افزود: برایمان خیلی مهم است که مردم از ما حمایت کنند، حتی زمانی که خوب نتیجه نمی‌گیریم.

اسپالتی اخراج نمی‌شود

گل: برونو کنتی، ستاره سابق تیم رم و تیم ملی ایتالیا این موضوع را رد کرد که درهای خروج باشگاه را به اسپالتی، سرمربی تیم رم نشان خواهد داد. او گفت: اسپالتی را خطر اخراج تهدید نمی‌کند. این را می‌پذیریم که تیم رم نتایج دور از انتظاری کسب کرد، اما ما تیمی متحد هستیم. تیم رم با کسب فقط 2 پیروزی از 9 مسابقه به رده هفدهم جدول رده‌بندی سری A سقوط کرده و فقط 2 امتیاز با تیم قعرنشین رجینا فاصله دارد. برونو کنتی در پایان تاکید کرد: باید کمتر حرف بزنیم و خوب عمل کنیم.

ادوکات در زنیت می‌ماند

رویترز: دیک ادووکات، سرمربی هلندی تیم زنیت سن‌پترزبورگ قصد دارد قراردادش با این باشگاه را برای یک سال دیگر تمدید کند. مربی 61 ساله هلندی گفت: قرارداد تازه‌ای را با باشگاه امضا خواهم کرد که مدتش یک سال است. متاسفانه جوان نیستم و باید از این به بعد بیشتر برای خانواده‌ام وقت بگذارم. ادوکات همچنین از امیدهایش برای تیم سن‌پترزبورگ حرف زد و تاکید کرد: هدفم کسب جام قهرمانی در فصل جدید لیگ روسیه است.

آدامز به دنبال ویه‌را

ساندی میرور: تونی آدامز، سرمربی تیم پورتس موث  قصد دارد برای به خدمت گرفتن پاتریک ویه‌را، با باشگاه اینترمیلان وارد گفتگو شود. آدامز گفت: پاتریک ویه‌را بازیکنی است که دوست دارم به تیم من بیاید. با باشگاه اینتر و خوزه مورینیو در این باره صحبت خواهم کرد. پاتریک یک برنده و بازیکنی باشخصیت است. تونی آدامز در مورد احتمال رفتنش از پورتس موث نیز حرف زد و گفت: به مدیران باشگاه گفتم اگر بازیکنانم را بفروشند، من از اینجا خواهم رفت.

بنیتس خواهان قرارداد جدید

گل : رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی لیورپول از مالکان این باشگاه درخواست کرد با او قرارداد تازه‌ای امضاکنند. او تاکید کرد با داشتن قرارداد جدید، بهتر کار خواهد کرد. قرارداد کنونی بنیتس با لیورپول سال آینده به پایان می‌رسد.

بنیتس گفت: من والنسیا را به این علت ترک کردم که در قراردادم مشکلاتی وجود داشت. دلم نمی‌خواست از والنسیا جدا شوم، زیرا مطمئن بودم با این تیم جام‌های مهمی را می‌بریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها