افراد 2 طایفه که سر چرای گوسفندان در قطعه زمین کشاورزی در پاکدشت با همدیگر درگیر شده بودند، با قتل یک نفر به درگیری پایان دادند.
کد خبر: ۲۱۳۶۷۴
سرهنگ زنده‌شو، رئیس پلیس پاکدشت در تشریح جزئیات این پرونده گفت: 3 مهرماه امسال در پی تماس شهروندی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر این که نزاع و درگیری بین 2 طایفه در پاکدشت رخ داده است، بلافاصله ماموران پاسگاه فرون‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.

زنده‌شو گفت: پس از اعزام ماموران و انتقال یکی ازمجروحان حادثه به بیمارستان، مجروح 50 ساله پس از 5 روز بستری در بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و 4 نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر و به اداره پلیس آگاهی پاکدشت منتقل شدند.

وی ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی جهت شناسایی قاتل آغاز شد و پس از بررسی پرونده در بازجویی از 4 متهم دستگیر شده سرانجام یکی از آنها  به قتل اعتراف کرد و گفت: ساعت 16 روز حادثه، درگیری میان 2 طایفه بر اثر چرای گوسفندان و با به آتش کشیدن قطعه زمین چرایی آغاز شد. این درگیری با چوب و چماق ادامه پیدا کرد که در حین درگیری، من از پشت ضربه‌ای به مقتول زدم که روی زمین افتاد و با کمک افراد دیگر، وی را به بیمارستان رساندیم ولی بر اثر شدت جراحت وارده، وی جان سپرد.

زنده‌شو تصریح کرد: 4 نفر از عاملان اصلی درگیری دستگیر شدند و 2 نفر دیگر نیز متواری هستند. رئیس پلیس پاکدشت در پایان، یادآور شد: متهمان دستگیر شده با قرار صادره روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی جهت دستگیری 2 متهم دیگر ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها