ادامه گمانه زنی‌ها در انتخابات

خاتمی نمی‌آید،میر حسین را معرفی می‌کند

سید محمد خاتمی که اخیراً در پاسخ به اصرار برخی گروه‌های سیاسی برای کاندیداتوری، از معرفی نامزد «محبوب و کارآمدی» برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود، بزودی عدم حضور رسمی خود را اعلام خواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۹۷۹۴

خبرنگار خبرگزاری مهر از منابع آگاه کسب اطلاع کرد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی طی روزهای آتی رسماً عدم حضور خود در انتخابات دهمین دوره‌ی ریاست جمهوری را اعلام می‌کند.

بر اساس این گزارش، سید محمد خاتمی همچنین به دوستان و اطرافیانش  قول داده است که  میرحسین موسوی را به نامزدی در انتخابات دهم ریاست جمهوری راضی کند تا اصلاح طلبان خلاء کاندیدای محبوب نداشته باشند. مقبولیت میر حسین در میان مقامات ارشد نظام و نیز مردم از جمله دلایل خاتمی برای معرفی میر حسین موسوی عنوان شده است.

خاتمی اخیراً در پاسخ به اصرار برخی گروه‌های سیاسی برای کاندیداتوری، از معرفی نامزد «محبوب و کارآمدی» برای انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود.

میرحسین موسوی از سال 68-1360 و دوران دفاع مقدس نخست وزیر جمهوری اسلامی ایران بود. در انتخابات سال  1376 و 1384 نیز گروههای اصلاح طلب از او خواستند که نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود که وی با صدور بیانیه ای و ذکر استدلال خود این پیشنهاد را نپذیرفت.

در عین حال هنوز از واکنش میر حسین موسوی به اظهارات سید محمد خاتمی خبری منتشر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها