نماینده خوشگذران کنگره آمریکا

تیم ماهونی نماینده کنگره آمریکا از حزب دموکرات متهم است با یکی از همکاران سابقش رابطه نامشروع داشته و برای این که گند کارش درنیاید 121 هزار دلار باج به او داده است.ماهونی همسر و یک فرزند دارد.
کد خبر: ۲۰۸۸۹۴

ای.بی.سی‌نیوز در وب‌سایت خود گزارش داد ماهونی در مارس گذشته توافق کرد 121 هزار دلار به معشوقه و همکار سابق خود بپردازد.

ماهونی که از کمیته اخلاقیات مجلس نمایندگان آمریکا خواسته درباره این اتهام علیه او تحقیق کنند، گفت تبرئه خواهد شد.

خانم نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز خواهان بررسی این موضوع شد. ای.بی.سی‌نیوز به نقل از کارمندان کنونی و سابق ماهونی ــ که معرفی نشده‌اند ــ اعلام کرد که ماهونی در سال 2006 روابط نامشروع خود را با پاتریشیا آلن 50 ساله شروع کرد. در آن زمان او برای انتخاب شدن به عضویت کنگره تلاش می‌کرد و شعار انتخاباتی او «بازگرداندن اخلاق به واشنگتن» بود!

ماهونی در انتخابات میان‌دوره‌ای 2006 بر رقیب جمهوریخواه خود مارک فولی غلبه کرد زیرا وقتی معلوم شد فولی پیام‌های اینترنتی جنسی زشت برای صفحات  وب نوجوانانی فرستاده که در کنگره آمریکا کار کرده بودند ، ناچار به استعفا شد.

یک سخنگوی ماهونی به ای.بی.سی گفت: آلن داوطلبانه کناره‌گیری کرد و هیچ پول ویژه‌ای از اعتبارات مخصوص مبارزات تبلیغاتی ماهونی به او پرداخت نشد اما ای.بی.سی گفت ماهونی علاوه بر پرداخت نقدی به خانم آلن به او قول داد در سازمانی که کارهای تبلیغاتی او را انجام می‌دهد، 2 سال کاری با حقوق سالانه 50 هزار دلار به او بدهد.

گروه ترجمه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها