جام‌‌جم: مسافرت‌های دستیار قطبی به برزیل تقریبا روزانه شده است. مارکو که همین 2 روز پیش قهر کرد و به برزیل رفت، دیروز هم به‌خاطر فوت پدرش مجبور شد مسیر طولانی ایران تا برزیل را از طریق هواپیما طی کند. او که پیش از این چند بار دیگر هم به‌خاطر بیماری پدر و مادرش به برزیل رفته بود، تا یک هفته به ایران باز نخواهد گشت.
کد خبر: ۲۰۵۲۲۱

غیبت جباری در جلسه معارفه‌

جام‌‌جم: مجتبی جباری که این روزها حسابی با کادر فنی استقلال اختلاف پیدا کرده است، حاضر نشد در جلسه معارفه مدیرعامل جدید باشگاه شرکت کند. به دنبال غیبت هافبک معترض استقلالی‌‌ها، آشتیانی در صحبت با اطرافیان خود اعلام کرد تا زمانی که جباری به استقلال برنگردد، از پول خبری نیست.

طالب‌لو شنبه بازی می‌کند

برنانیوز: مربی دروازه‌بانان استقلال گفت: وحید طالب‌لو 2 روز است که تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده و مشکل حادی ندارد.  حمید بابازاده افزود: طالب‌لو مشکلی برای بازی با راه‌آهن ندارد و اگر از نظر آمادگی در شرایط ایده‌آلی باشد، مقابل این تیم تهرانی به میدان می‌رود.

مرفاوی محکوم و ورمزیار توبیخ شد

ایرنا: آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درخصوص متخلفان هفته‌های اخیر لیگ برتر اعلام شد که طبق آن عبدالصمد مرفاوی مربی تیم استقلال به دلیل درگیری لفظی با صادق ورمزیار مربی صباباتری به پرداخت مبلغ 500 هزار تومان و ورمرزیار هم به توبیخ کتبی و درج در پرونده محکوم شدند. همچنین سیاوش اکبرپور بازیکن تیم استقلال به دلیل انجام حرکت زننده روی بازیکن حریف، به پرداخت مبلغ 500 هزار تومان و یک جلسه محرومیت محکوم شد. همچنین باشگاه‌های استقلال و پگاه به دلیل اهانت تماشاگرانش به داور در دیدار هفته دوم این 2 تیم، هر یک به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی به حساب سازمان لیگ برتر محکوم شدند.

مظلومی: با ضعف بدنی روبه‌رو شده‌ایم‌

جام‌جم: پرویز مظلومی، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است با نزدیک شدن به پایان ماه مبارک رمضان، بازیکنانش مثل سایر تیم‌ها با قدری ضعف بدنی روبه‌رو شده‌اند.

او می‌گوید: تیمش با ترکیبی که استقلال و پرسپولیس را شکست داده، به دیدار برق خواهد رفت. البته جلال امیدیان مدافع چپ‌پای اصفهانی مس با مصدومیت روبه‌روست.

عباسی: امیدواریم مس هجومی‌ بازی کند

جام‌جم: محمد عباسی، سرمربی تیم فوتبال برق شیراز، حریف امروز خود مس کرمان و مربی آن را تحسین می‌کند. عباسی امیدوار است مسی‌ها بازی تهاجمی در برابر برق انجام دهند تا شاگردانش از فضاهای به دست آمده بهره‌مند شوند. عباسی می‌گوید تیم ما هنوز نباخته است و امیدواریم امروز با پیروزی بر مس به صدر جدول برگردیم.

ذوالفقارنسب: پرسپولیس را هم می‌بریم‌

جام‌جم: «پگاه همواره در مقابل تیم‌های بزرگ بهتر بازی می‌کند، تنها برد امسالمان هم مقابل استقلال به دست آمد و می‌خواهیم این نتیجه را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تکرار کنیم.» این جان کلام بیژن ذوالفقارنسب، سرمربی تیم پگاه است. ذوالفقارنسب شرط این موفقیت را استفاده بهینه بازیکنانش از فرصت‌های پیش آمده در بازی امشب می‌داند.

بگوویچ: ذوب آهن سرعتی است‌

جام‌جم: وینگو بگوویچ، سرمربی کروات پاس همدان می‌گوید فیلم بازی‌های ذوب آهن را ضبط کرده و پس از تماشای آنها متوجه شده در مقابل تیمی سرعتی و خوب قرار می‌گیرد. وینگو می‌گوید: نتیجه گرفتن در مقابل چنین تیمی اصلا ساده نیست بویژه آن که آسیب‌دیدگی غلام‌نژاد و غفوری ضربه بزرگی به پاس زده است.

میثاقیان: جبران می‌کنیم‌

جام‌جم: این روزها استقلال اهواز اصلا حال و روز خوشی ندارد، پس از باخت 6 بر صفر از استقلال، میلاد میداوودی ستاره این تیم هم از استقلال اهواز جدا شد و به الاهلی امارات پیوست. احمد کاظم ستاره عراقی آبی‌پوشان مصدوم است و مهرزاد رضایی به دلیل فوت مادرش،‌ به دیدار بعدی نمی‌رسد. اکبر میثاقیان این روزها جز برگزاری جلساتی برای بازگرداندن روحیه به بازیکنانش، کار چندانی نمی‌تواند بکند، او می‌گوید: در مسابقه با پیکان باید همه توان خود را به کار ببندیم و باخت هفته پیشین را جبران کنیم.

پاتینی سرمربی تیم ملی امارات شد

فارس: به دنبال استعفای برونو متسوی فرانسوی از سرمربیگری تیم ملی فوتبال امارات، فدراسیون فوتبال این کشور، دومینگو پاتینی مربی 54 ساله فرانسوی را به عنوان سرمربی جدید امارات انتخاب کرد. پاتینی که دستیار برونومتسو بود، در مقاطع کوتاهی سرمربیگری تیم ملی امارات را عهده‌دار بوده است.

گفته می‌شود فدراسیون فوتبال عربستان سخت به دنبال جذب برونو متسو برای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها