در سعدآباد برگزار می‌شود

جشنواره مینی گلف مادر و کودک

همزمان با روز جهانی کودک، نخستین جشنواره مینی گلف مادر و کودک برگزار می‌شود. این جشنواره در زمین مینی گلف سعد آباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۰۵۰۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف ، همزمان با روز جهانی کودک (19 مهرماه) نخستین جشنواره مینی گلف مادر و کودک با همکاری شهرداری منطقه یک تهران در زمین مینی‌ گلف کاخ سعد‌آباد برگزار می‌شود.

براساس این گزارش ، انجمن مینی گلف از سال 85 فعالیت خود را با هدف بسط و گسترش مینی گلف در بین خانواده ‌ها آغاز کرده است ، برگزاری جشنواره‌های متعدد مینی گلف خانواده با هدف ترغیب خانواده‌ ها به آموزش گلف از جمله اقدامات انجمن مینی گلف برای همگانی کردن این رشته است.

گفتنی است ، نخستین جشنواره مینی گلف خانواده در زمین منطقه 10 شهرداری بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود. هم‌چنین نخستین دوره کلاس مربی‌گری درجه سه مینی گلف ویژه بانوان برگزار می‌شود.

آرش پویان‌ مهر ، رییس انجمن مینی ‌گلف گفت: با توجه به گسترش زمین‌های مینی‌گلف در تهران و شهرستان‌ها و به منظور برطرف کردن کمبود مربی برای آموزش این رشته به علاقه‌مندان انجمن مینی گلف ایران نخستین دوره کلاس تربیت مربی درجه سه را برگزار می‌کند.

وی افزود: این کلاس مربیگری زیرنظر مربیان گلف فدراسیون گلف از23 تا 25 مهر در زمین مینی گلف سعدآباد برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها